English

رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور:

صبر شاخصه حرفه پرستاری است

رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: صبر شاخصه حرفه پرستاری است.

صبر شاخصه حرفه پرستاری است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، طاهره زاهد صفت، رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور و مدیر مرکز آموزشی درمانی ولایت  امروز در  مراسم تجلیل از پرستاران گیلانی، شاخصه حرفه پرستاری را صبر دانست و اظهار داشت: صبری که از حضرت زینب (س) در شاغلین این حرفه وجود دارد علارغم تمام کمبودها و نارسایی ها پرستاران ما را به جهتی سوق می دهد که غیرتمندانه و روشنفکرانه از حرفه خود مراقبت نمایند.

وی ادامه داد: حرفه پرستاری رحمت و مهربانی است. ما بر این باور هستیم که کسانی که در این حرفه مشغول ارایه خدمت هستند برای موفقیت در این حرفه آن چه را که باید مدنظر داشته باشند این است که به هم نوعان خود، به نوعی خدمت برسانند.

زاهدصفت اهداف سازمان نظام پرستاری را دفاع از حقوق پرستای و پرستاران و کاهش حد فاصله آن چه که دانشجو پرستاری در کلاس درس آموزش می بیند و در جامعه ارایه نماید،  عنوان کرد و گفت: بی شک کمبود کادر پرستاری در ارتقای کیفیت و مراقبت ها بی تاثیر نیست.

رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور در پایان ضمن تقدیر از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برقراری ارتباط تنگاتنگ در بحث رفاهی بین نظام پرستاری و دانشگاه همچنین توزیع مناسب منابع به منظور افزایش انگیزه کادر پرستاری را خواستار شد.

در حاشیه این مراسم، ریاست و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در محل کار پرستارانی که به علت شیفت کاری در جشن حضور نداشتند، از زحمات آنها، تقدیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه