English

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان هشدار داد:

برخورد قاطع پلیس با سوءاستفاده کنندگان از کودکان کار

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه برای ساماندهی کودکان کار پلیس با بهزیستی همکاری دارد گفت: افرادی با سوءاستفاده از نیت پاک کودکان کار به دنبال منافع نامشروع خود هستند که نیروی انتظامی با این افراد به‌شدت برخورد می‌کند.

برخورد قاطع پلیس با سوءاستفاده کنندگان از کودکان کار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ مجید رسول‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی به کودکان کار نگاه مجرمانه نیست اظهار کرد: باید به کودکی که به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی از نعمت‌های زندگی محروم شده کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه کودک کار پدیده آمده از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی است افزود: آیین‌نامه کودکان کار شرح وظایف نیروی انتظامی را مشخص کرده است.

کودکان کار

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی در طرح سازمان‌دهی کودکان کار وظیفه دارد گفت: در مرکز مشاوره پلیس در رابطه با این مسئله بحث و بررسی‌های زیادی صورت می‌گیرد.

رسول‌زاده با اشاره به اینکه تأمین امنیت زندگی کودکان کار جزو وظایف ما است بیان کرد: تأمین امنیت نیروهای سیار بهزیستی و تشکیل پرونده برای کودکان بزهکار از دیگر اقدامات پلیس است.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی کودکان کار پلیس با بهزیستی همکاری دارد تصریح کرد: افرادی با سوءاستفاده از نیت پاک کودکان کار به دنبال منافع نامشروع خود هستند که نیروی انتظامی با این افراد به‌شدت برخورد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه