English

رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد:

پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه/ افزایش ۳۰ درصدی منابع قرض‌الحسنه در استان گیلان

رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با استاندار گیلان گفت: در سال 96 از سوی این بانک مبلغ 8 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به 750 هزار نفر پرداخت شد که این مبلغ در 9 ماهه امسال به 9 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که شامل 800 هزار نفر شده است.

پرداخت 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه/ افزایش 30 درصدی منابع قرض‌الحسنه در استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  مرتضی اکبری رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با استاندار گیلان، به تلاش‌های این بانک در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و رفع مشکلات موردی مردم اشاره کرد و گفت: در سال 96 از سوی این بانک مبلغ 8 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به 750 هزار نفر پرداخت شد که این مبلغ در 9 ماهه امسال به 9 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که شامل 800 هزار نفر شده است.

 اکبری با بیان اینکه تمامی منابع در اختیار این بانک مربوط به سرمایه‌های مردمی است افزود: به میزان امتیازاتی که از سپرده‌گذاری به مردم تعلق می‌گیرد، تسهیلات پرداخت می‌شود.

افزایش 30 درصدی منابع قرض‌الحسنه در استان گیلان

وی به افزایش 30 درصدی منابع قرض‌الحسنه در استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: استان گیلان با 18 شعبه فعال در مدت 11 سال تأسیس این بانک به 90 هزار نفر معادل مبلغ 800 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که 270 میلیارد تومان از این رقم در مدت 9 ماهه امسال بوده و به 18 هزار نفر اختصاص یافته است.

رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این بانک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری منعقد شده به 33 هزار نفر از بانوان سرپرست خانوار کشور تسهیلات پرداخت شده که سهم استان گیلان هزار نفر بوده است.

رئیس بانک مهر ایران1

وی از ایجاد طرح همیاران مهر در مسیر بهره‌مندی گروه‌های خاص اجتماعی تشکیل شده همچون مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری با استانداری و فرمانداری‌های گیلان در این خصوص هستیم.

45 تا 50 درصد از منابع بانک در جهت توسعه کارآفرینی مصرف می‌شود

دکتر اکبری با اشاره به اینکه 45 تا 50 درصد از منابع بانک در جهت توسعه کارآفرینی مصرف می‌شود افزود: آمادگی مشارکت در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و اختصاص معادل رقم اعتبارات دولتی از منابع درون بانکی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه