English

مدیر کل کانون استان گیلان خبرداد:

آغاز ویژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش این دستگاه ‌فرهنگی از 24 تا 30 آذر 1397 خبرداد.

آغاز ویژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از  گیلان، اسفندیارضیائی شعار ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون را «مسیر زندگی، پژوهش - مقصد، یافتن» اعلام و تقویت حس پرسش‌گری کودکان و نوجوانان، همراه‌سازی خانواده‌ها با نگاه پرسش‌گر فرزندان و هم‌چنین نهادینه‌سازی این فرهنگ درجامعه را ازجمله اهداف برنامه‌های این روز‌ها عنوان‌کرد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان برهمین اساس، فضا‌سازی مناسب مراکز فرهنگی هنری با محوریت پژوهش، همراهی با دیگر دستگاه‌های فعال این حوزه در برپایی نمایشگاه‌های پژوهش‌محور و برگزاری کارگاه اقدام‌پژوهی ویژه‌ همکاران را از جمله‌ این برنامه‌ها برشمرد.

تقدیر از پژوهش‌گران کودک و نوجوان، برگزاری نشست با والدین با محوریت «پژوهش، کودک و نوجوان» و برپایی نمایشگاه دست‌آورد‌های پژوهشی اعضا و دانش‌آموزان علاقه‌مند نیز از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون است که در سخنان ضیائی به آن اشاره شد.

ضیائی هم‌چنین برپایی کارگاه ‌پژوهشی، ویژه اعضای مراکز فرهنگی هنری و دعوت از صاحب‌نظران این حوزه برای نقد و بررسی آثار پژوهشی کودکان و نوجوانان را از فعالیت‌های این ایام خواند که با همراهی  دستگاه‌های فعال در این حوزه  از 24 تا 30 آذر 1397 در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گیلان برگزار‌می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه