English

کریمی و باز آفرینی ارتش سرخ گیلان/فوتبال گیلان را با سپیدرود می شناسند

سپیدرود رشت از قدیمی ترین، مردمی ترین و ریشه ای ترین باشگاه های فوتبال گیلان می باشد. درواقع فوتبال گیلان را با سپیدرود می شناسند.

کریمی و باز آفرینی ارتش سرخ گیلان/فوتبال گیلان را با سپیدرود می شناسند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، از هفته پانزدهم لیگ برتر  سپیدرود رشت به مصاف استقلال رفت و با قبول 5 گل شکست را پذیرفت.

در این دیدار استقلال در یک بازی هماهنگ و خوب توانست سومین برد پیاپی خود را کسب کند و  با آرامش خاطر به تعطیلات لیگ برود.

از طرفی سپیدورود با این شکست و قرار گرفتن در انتها جدول چشم به آینده دارد تا از فرصت تعطیلات 50 روزه لیگ بهره برده  تا در نیم فصل دوم،  تیم آماده ای را روانه مسابقات نماید.

تیم سپیدورد با فراز و فرود فراوان پا به لیگ پانزدهم گذاشت، تیمی که تا زمان آغاز لیگ دو مدیرعامل، دو سرمربی و دو سری بازیکن داشت،  انتظار بیشتری هم نباید با توجه به اتفاقات رخ داده از این تیم داشت.

سپیدرود رشت1

واضح است که تیم سپیدرود برای ادامه حضور موفق در لیگ نیاز به ترمیم تمام خطوط خود از دروازه تا مهاجم را دارد و مهمتر اینکه  وحدت و همدلی در بین اعضاء باشگاه شکل گیرد و از فرصت تعطیلات استفاده کند وساختاری هدفمند داشته باشد و منسجم، هماهنگ و  پر قدرت در نیم فصل دوم مسابقات حضور پیدا کند.

همانگونه که امامی فر مربی تیم سپیدرود در نشست خبری بعد از بازی گفت: «آنچه که مدنظر علی کریمی قرار دارد این است که در تعطیلات لیگ روی تیم کار شده و به شکلی بازی کنیم که در شأن و شخصیت سپیدرود باشد. در رختکن صحبت کردیم که در تیم اسمی به نام فلان بازیکن نداریم و اسم تیم سپیدرود است. ما چیزی جز شرمندگی برای هواداران نگذاشتیم و آنها نیز ما را درک می‌کنند.»

علی کریمی بهتر می داند در تیمی قدم گذاشته که در سال 1353 همزمان با بازی های آسیایی تهران(1974) رسمأ آغاز به فعالیت نمود. و شخصیت بزرگی چون مرحوم غلامرضا صومی بنیانگذاراین تیم بوده است.

سپیدرود رشت4

سپیدرود رشت از قدیمی ترین، مردمی ترین و ریشه ای ترین باشگاه های فوتبال گیلان می باشند. درواقع فوتبال گیلان را با سپیدرود می شناسند.

کریمی و تیم همراهش آزمون بزرگی در پیش دارند.  کریمی چهره مقبولی بین هوادارن سپیدرود دارد و علی رقم اینکه هنوز نتوانسته نتایج قابل توجهی با این تیم بگیرد، اما هنوز هم مورد حمایت طرفداران سپیدرود قرار دارد. کریمی برای اینکه بتواند خودش و تیمش را از این شرایط خارج کند، باید نگاه ویژه ای به ارتش سرخ گیلان داشته باشد و در فرصت باقی مانده تا نیم فصل دوم  با ترمیم ساختار تیم و با جمع کردن امتیازهای لازم به  بقا در لیگ امید وار باشند؛ دقیقا کاری که در لیگ هفدهم نیز انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه