English

آیت الله فلاحتی در عیادت از پدر شهید بخشی نژاد بیان کرد:

خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند/تاکید بر توجه به سلامت خانواده معظم شهدا

نماینده ولی فقیه در گیلان در عیادت از حجت الاسلام و المسلمین حسن بخشی نژاد پدر شهید محمدصادق بخشی نژاد گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند.

خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند/تاکید بر توجه به سلامت خانواده معظم شهدا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در عیادت از حجت الاسلام و المسلمین حسن بخشی نژاد پدر شهید محمدصادق بخشی نژاد با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا ارزش است اظهار کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند.

وی به سابقه مجاهدت و مبارزه انقلابی حجت الاسلام بخشی نژاد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام بخشی نژاد حضوری فعال داشت.

امام جمعه رشت با تاکید بر توجه به سلامت خانواده معظم شهدا، بیان کرد: سن امید در کشور به ۷۳ سال رسیده و توجه به سلامت سالمندان حائز اهمیت است.

آیت الله فلاحتی، خواستار تقویت زیرساخت های بخش سلامت استان شد و تصریح کرد: گیلان، سومین استان پیوند مغز استخوان در کشور محسوب می شود ضمن اینکه در پیوند مغز استخوان موفقیت هایی داشته است.

آیت الله فلاحتی در عیادت از پدر شهید بخشی نژاد1

نماینده ولی فقیه در گیلان به ضعف در توسعه میدانی بیمارستانی در استان اشاره کرد و گفت: استاندارد فضای اورژانس برای بیماران ۱۲ متر مربع است اما پنج نفر بیمار در این فضا در بیمارستان های گیلان بستری می شوند.

وی با تاکید بر راه اندازی بیمارستان جنرال رشت، خاطرنشان کرد: بخش تجیهز بیمارستانی بسیار مهم است.

انس رزمندگان دفاع مقدس با نمازشب

حجت الاسلام حسن بخشی نژاد پدر شهید محمدصادق بخشی نژاد نیز در دیدار مذکور به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام به ویژه شهید بخشی نژاد با نمازشب انس ویژه ای داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شهید

    کاش به جای بیمارستان و وضعیت انها در این جلسات نورانی به جای سخنرانی از نصایح و سبک زندگی شهدا از زبان خانواده شهداء بشنوند و بشنویم از ایکه چه کنیم شرمنده شهدا نشویم به ویژه مسئولین نه حرفهای تکراری مسئولین عزیز و ارزشی

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه