English

پایان تور جهانی والیبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی

در روز پایانی این رقابت ها تیم قزاقستان اول، تیم ایران ۱ دوم و تیم ایران ۲ سوم شدند.

پایان تور جهانی والیبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در اختتامیه سومین تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین که به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد با اشاره به جایگاه استان در ورزش ، اظهار داشت: گیلان به لحاظ ورزشی بسیار مستعد و توانمند به شمار می آید و قهرمان های بسیاری از این استان در سطح کشور و دنیا درخشیده اند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی در رشته های قهرمانی جایگاه بسیار خوبی دارند، افزود:همه شهرهای استان بویژه بندر انزلی در رشته های مختلف ورزشی همچون ورزش های آبی، فوتبال، والیبال و رشته های ساحلی از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند.

تور جهانی والبیال+ ساحلی منطقه ازاد انزلی

 سالاری استقبال مردمی چشمگیر از این رقابت را نشان دهنده جریان داشتن ورزش در زندگی مردم دانست و تصریح کرد: گیلانی ها همواره به عنوان حامی و پشتیبان ورزشکاران در صحنه حضور دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان بهره مندی از پشتوانه مردمی را یک امتیاز بزرگ برای ورزش خواند و گفت: با این حجم از علاقه مندی که در بین خانواده ها نسبت به ورزش وجود دارد، ما نیز خود را موظف به حمایت از این حوزه می دانیم.

وی بر لزوم توجه توأمان به ورزش های همگانی و قهرمانی تاکید کرد و یادآور شد: این مسابقات علاوه بر اینکه ورزش همگانی را ترویج می دهد، به تقویت ورزش قهرمانی نیز منجر خواهد شد.

تور جهانی والبیال ساحلی منطقه ازاد انزلی

استاندار گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین رقابت هایی به ظهور قهرمان های جدیدی که در سطح دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند منجر گردد و موجبات تعالی ورزش گیلان و کشور را فراهم آورد.

گفتنی است؛ تورجهانی والیبال ساحلی کاسپین  از روز سه شنبه ۲۴ مهرماه با شرکت ۲۴  تیم از ۱۱ کشوربه میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران آغاز شد و در نهایت با انصراف تیم ایران به دلیل مصدومیت بازیکنان، تیم قزاقستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی