English

استاندار گیلان تاکید کرد:

لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های متولی در امر ساماندهی آب بندان ها

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های متولی در امر ساماندهی آب بندان ها تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تخریب ابنیه و تاسیسات نیازمند توجه به نقاط حادثه آفرین است.

لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های متولی در امر ساماندهی آب بندان ها

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در جلسه کمیته فنی و تخصصی شورای معادن استان که به منظور تصویب ضوابط ساماندهی آب بندان ها  بیان کرد: اولویت نخست برای مدیریت و مهار آب های روان، افزایش ظرفیت حجم ذخیره سازی جهت تأمین مصارف کشاورزی و تقویت منابع آبهای زیرزمینی است.

وی با بیان اینکه لایروبی، دیواره سازی و سردهنه سازی آب بندان ها علاوه بر مصارف کشاورزی می تواند مصارف دیگری نیز داشته باشد، افزود: فعالیت در حوزه های گردشگری، آبزی پروری، ورزش های آبی، پرورش پرندگان، آبزی پروری و اشتغال از نمونه های قابل اجرا در جریان ساماندهی به انهار و آب بندان ها به شمار می آید.

سالاری با تاکید بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های متولی در این امر تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تخریب ابنیه و تاسیسات نیازمند توجه به نقاط حادثه آفرین است.

نماینده عالی دولت در پایان به بررسی و ارائه پیشنهاد درخصوص شیوه نامه اجرایی ساماندهی آب بندان ها با اعضاء کارگروه پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی