English

استاندار گیلان:

باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی محقق شود

استاندار گیلان گفت: باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی محقق شود .

باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی محقق شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  مصطفی سالاری استاندار گیلان با اشاره به لزوم بهره گیری از توانمندی های این افراد در بخش دولتی و خصوصی تصریح کرد: باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی محقق شود.

 سالاری به بیان توانمندی های معلولان و نابینایان اشاره کرد و اظهار داشت: توانمندی این افراد در بسیاری از موارد بیش از افراد عادی است.

لزوم بهره گیری از توانمندی های معلولان و نابینایان در بخش دولتی و خصوصی

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از توانمندی های این افراد در بخش دولتی و خصوصی تصریح کرد: باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی محقق شود.

تقدیر از معلولان و +نابینایان گیلان

نماینده عالی دولت در گیلان به شعار امسال روز جهانی نابینایان اشاره کرد و افزود: شعار "رفع تبعیض" باید با تلاش همه جانبه مردم و مسئولان محقق شود.

توجه به نیازمندی نابینایان در حوزه های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی

سالاری توجه به نیازمندی نابینایان در حوزه های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی را یک ضرورت جهت مطالعه و برنامه ریزی خواند و خاطرنشان کرد: در بخش ساخت و ساز ابنیه و تاسیسات نیز باید نسبت به رعایت اصول مهندسی ساختمان اقدام نمود تا سهولت تردد برای افراد کم توان امکان پذیر باشد.

به گزارش موج، امروز با حضور استاندار گیلان و مسئولان شهری از ۳۰ قهرمان ورزشی و نخبه نابینا و کم بینا، مدیران و دست اندرکاران موسسات حمایتی و روسای انجمن ‌های نابینایان و هیات‌های ورزشی مرتبط با معلولان گیلان قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه