English

فرماندار شفت بیان کرد:

تخریب ۳ دهنه پل در سیلاب شفت/ خسارت ۱۷.۵ میلیارد تومان به زیرساخت های شهرستان شفت

فرماندار شفت با بیان اینکه طغیان رودخانه ها سبب تخریب 3 دهنه پل در روستاهای این شهرستان شد افزود: به 32 واحد مسکونی و 10 واحد تجاری نیز آسیب وارد شد.

 تخریب 3 دهنه پل در سیلاب شفت/ خسارت 17.5 میلیارد تومان  به زیرساخت های شهرستان شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی در نشست بررسی میزان خسارات های سیل اخیر در شفت با اشاره به اینکه طغیان رودخانه ها سبب تخریب 3 دهنه پل در روستاهای این شهرستان شد افزود: به 32 واحد مسکونی و 10 واحد تجاری نیز آسیب وارد شد.

فرماندار شفت با بیان اینکه 24 کیلومتر از خطوط انتقال برق، 3 کیلومتر از خطوط گاز و 1.5 کیلومتر از شبکه آبرسانی و بخشی از شبکه مخابراتی در جریان سیل در این شهرستان تخریب و یا آسیب دید افزود: تخریب و آب شستگی جاده ها و دیواره سازه ها از دیگر مشکلات ایجاد شده بر اثر بارش متناوب باران و طغیان رودخانه ها است.

سیلاب+شفت

وی در ادامه با اشاره به اینکه رانش زمین در 5 نقطه از ویسرود سبب مسدود شدن و اخلال در رفت و آمد 250 خانوار این روستا و همچنین 650 خانوار عشایری شهرستان شفت شده است افزود : مسیر گردشگری امام زاده اسحاق نیز در دونقطه دچار رانش شده است.  

محسنی با اشاره به اینکه سیل سبب تخریب 30 سردهنه خاکی و صدمه زدن به دیواره رودخانه ها، نهرها و سردهنه های مربوط شد افزود: بر اساس آخرین گزارش ها، مجموع خسارات های تحمیل شده سیل در شهرستان شفت بالغ بر 17.5 میلیارد تومان است.

سیلاب شفت

وی در پایان تصریح نمود: عدم لایروبی و ساماندهی رودخانه ها یکی از عوامل تشدید و وارد شدن خسارت سیل اخیر در شهرستان شفت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی