English

فرماندار جدید رشت تاکید کرد:

برنامه ریزی ستاد اربعین شهرستان رشت باید بهتر از سنوات گذشته باشد

فرماندار رشت گفت: برنامه ریزی ستاد اربعین شهرستان رشت باید بهتر از سنوات گذشته باشد و کلیه ادارات و نهاد ها نقش خود را فعال تر و موثر تر از گذشته ایفا نمایند.

برنامه ریزی ستاد اربعین شهرستان رشت باید بهتر از سنوات گذشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد اربعین که با حضور آیت اله فلاحتی، نماینده ولی فقیه درگیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام که به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم باردیگر شاهد شور و نشاط در بین شیعیان هستیم زیرا پیاده روی اربعین، یک همایش و کنگره عظیم مردمی و بی بدیل است که به همت مردم و مسئولان هر سال به شکوه و عظمت آن افزوده میشود.

وی ادامه داد: امسال این همایش و کنگره بزرگ تشیع به نسبت سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است و امیدواریم با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های عمومی این مراسم را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنیم.

مومنی‌زاده تصریح کرد: برنامه ریزی ستاد اربعین شهرستان رشت باید بهتر از سنوات گذشته باشد و کلیه ادارات و نهاد ها نقش خود را فعال تر و موثر تر از گذشته ایفا نمایند.

فرماندار رشت با اشاره به شرایط حاضر و فشارهای سنگین خارجی علیه ملت بزرگ ایران اظهار داشت: اربعین تجلی گاه قدرت جهان تشیع است لذا همه باهم باید بستری را فراهم کنیم تا شاهد برگزاری باشکوه این کنگره عظیم جهان تشیع در کربلای معلی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه