English

راه آورد سفر دو روزه معاون درمان وزارت بهداشت به گیلان؛

زیر ساخت های درمانی در گیلان بهبود می یابد

در نشست مشترک دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با ریاست و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با حضور 6 نماینده گیلان در محل وزارت بهداشت، برگزار شد، مقرر شد؛ با تخصیص منابع لازم، زیر ساخت های درمانی در گیلان بهبود یابد.

 زیر ساخت های درمانی در گیلان بهبود می یابد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در نشست مشترک قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با ریاست و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با حضور 6 نماینده گیلان در محل وزارت بهداشت، برگزار شد، مقرر شد؛ منابع لازم برای ارتقا و توسعه کلینیک های ویژه، اتمام ساخت اورژانس های بیمارستانی در مراکز رازی، حشمت و انزلی، راه اندازی CT اسکن بیمارستان آستارا، اتمام ساخت فاز دوم بیمارستان فوق تخصصی کودکان ( 17 شهریور)، تجهیز بیمارستان های لنگرود، تالش و لاهیجان و توسعه بلوک های زایمانی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تخصیص یابد.

گیلان-تخصیص منابع لازم +برایزیر ساخت های درمانی

 قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، طی سفر دو روزه به گیلان ( 26 و 27 شهریورماه جاری) با حضور در مراکز درمانی گیلان ضمن بازدید از نحوه خدمت رسانی در گیلان، کمبودها و نیازهای درمانی این استان را بررسی کرد و برای رفع نیازهای شناسایی شده، قول مساعد داده بود. 

وی در این سفر با تاکید بر این که گیلان عقب ماندگی طولانی مدتی در حوزه بهداشتی درمانی دارد، گفته بود؛  وزارت بهداشت تکلیف خود می داند به استانی مثل استان گیلان که می خواهد، ضمن توسعه خدمات درمانی به نظام ارایه خدمتش در حوزه سلامت، نظم ببخشد، هم در تجهیزات، هم توسعه فضای فیزیکی و هم تامین نیروی انسانی کمک کند تا دانشگاه علوم پزشکی بتواند این نظام را زودتر، کاملتر و بهتر برای استان خود اجرا کند.

وی در این سفر با اشاره به این مطلب که شائبه ای در خصوص عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت وجودندارد، خاطرنشان کرد: با وجود همه محرومیت ها و کمبودها در گیلان، دانشگاه علوم پزشکی استان طی چند سال اخیر، با ترسیم یک برنامه راهبردی، برای بهبود زیر ساخت ها و انجام کارهای زیر بنایی در حوزه سلامت، جهاد کرده است.

امید است، با مساعدت و همراهی وزارت بهداشت و مسوولان استانی، و با همت مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شاهد بهبود خدمت رسانی این حوزه در استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه