English

فرماندار شفت بیان کرد:

لزوم ساماندهی پل جیرده برای جلوگیری از آسیب دیدن سازه آن/ تعریض ۱.۵ کیلومتر از محور ملاسرا-شفت

فرماندار شفت بر لزوم ساماندهی پل جیرده برای جلوگیری از آسیب دیدن سازه آن تاکید نمود و افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این موضوع را پیگیری و گزارش نماید.

لزوم ساماندهی پل جیرده برای جلوگیری از آسیب دیدن سازه آن/ تعریض 1.5 کیلومتر از محور ملاسرا-شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی در نشست شورای ترافیک با اشاره به اینکه بهسازی و تعریض 1.5 کیلومتر از محور ملاسرا-شفت به اتمام رسیده و 9 کیلومتر آن نیز به پیمانکار واگذار شده است افزود : امیدواریم تا دهه فجر سال جاری بخشی از این مسیر در ورودی شهر شفت آماده بهره برداری و به عنوان خدمتی بی منت به مردم این شهرستان تقدیم گردد ؛ هر چند این پروژه باید سال ها قبل پیگیری و اجرا می شد.

فرماندار شفت با اشاره به تاکید دکتر سالاری استاندار گیلان برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه راه ملاسرا-شفت به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان و بازدید از تقاطع ملاسرا اشاره و افزود: با توجه به قول مساعد وزیر امیدواریم این پروژه نیز ابلاغ و اجرایی گردد.

ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی، پلیس راهور و اداره راهداری

وی با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی، پلیس راهور و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شفت و لزوم استمرار خدمات افزود: تمامی دستگاه های ذیربط باید در ایام محرّم و به ویژه تاسوعا و عاشورا وهمچنین آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی کامل داشته باشند.

شورای ترافیک شفت

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه مراجعه مکرر مردم به فرمانداری برای حل امور اداری در دستگاه های اجرایی و خدماتی نمره ای منفی برای مدیریت آن مجموعه است افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در شهرستان شفت است.

ساماندهی تاکسی های درون شهری

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی تاکسی های درون شهری باید توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری شفت پیگیری شود افزود: بی توجهی مدیریت شهری در این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه بر لزوم ساماندهی پل جیرده برای جلوگیری از آسیب دیدن سازه آن تاکید نمود و افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این موضوع را پیگیری و گزارش نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه