English

دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین شهرستان لاهیجان

هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت برنامه ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مردم با سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان لاهیجان برگزار شد.

دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین شهرستان لاهیجان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت برنامه صبح امروز ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مردم با سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان لاهیجان برگزار شد.

براین اساس این هفته ملاقات عمومی روز سه‌شنبه مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لاهیجان به‌جای برگزاری در ادارات مربوطه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد و مراجعه‌کنندگان در دسترسی راحت‌تر با مدیران، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.
سرپرست فرمانداری لاهیجان در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی در گفت‌وگویی کوتاه گفت: هدف از برگزاری این برنامه دسترسی راحت مردم به مسئولین شهرستان برای رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات آنان بوده است.
وی افزود: مردم به جهت رسیدگی به کارهایشان و حل مشکلاتشان گاها به دستگاه‌های دولتی مختلف و فرمانداری مراجعه می‌کنند اما این بار به جهت دسترسی آسان‌تر به همه مدیران، این ملاقات عمومی در مسجد فرمانداری لاهیجان برگزار شد.
امیر جانبازی گفت: ملاقات عمومی مردم با مسئولان، روند خدمت‌رسانی را تسهیل و به فرآیند حل مشکلات شتاب می بخشد.
وی افزود: در این برنامه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مراجعین در بخش‌های مختلف پیگیری و برای رفع مشکل به مسئولین مربوطه ارجاع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی