English

آیت الله خاتمی؛ سخنران مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در رشت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از سخنرانی آیت الله خاتمی؛ در مراسم بزرگداشت یاد و خاطرۀ شهیدان رجایی و باهنر در رشت خبر داد.

آیت الله خاتمی؛ سخنران مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در رشت است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه روح و جان مردم انقلابی ایران با یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی عجین شده است، گفت: چهل سال از عمر گرانبهای انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و عظمت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه شهادت شهیدان رجایی و باهنر امام امت و ملت را اندوهگین ساخت، تصریح کرد: به‌شهادت رساندن این دو بزرگوار توسط منافقین کوردل، نقطه عطفی برای وفاق ملی شد و موجب قوام و دوام نظام و آشکارشدن چهرۀ کریه و زشت دشمنان خودفروخته گردید.

وی با بیان اینکه هدف اصلی گروهک تروریستی منافقین از ترور شخصیت‌ها، حذف یاران خدوم معمار کبیر انقلاب اسلامی و تضعیف نظام بود، اظهار کرد: اقتدار بی‌مثال و عزتمندانه ایران اسلامی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، ثمرۀ خون پاک رجایی‌ها و باهنر‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهل سال است که دشمنان نظام برای براندازی نظام اسلامی ایران نقشه می‌کشند و شکست می‌خورند، ادامه داد: منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب، هوشیاری مردم و خون پاک رجایی‌ها و باهنرها، نظام را از شر توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی‌ دشمنان بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر لزوم بازخوانی و روشنگری وقایع تاریخی سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: با وجود برنامه‌ریزی وسیع و پیچیدۀ اتاق فکر دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ایجاد ناامیدی در جامعه، ضرورت همفکر و همراهی رسانه‌ها، فعالان فرهنگی و نخبگان سیاسی استان برای خنثی‌کردن این اقدامات به‌ویژه در فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهر رشت خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریورماه و با سخنرانی آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار خواهد شد.

این مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و با همکاری بسیج کارمندان استان برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه