English

به همت شهرداری و شورای اسلامی رشت برگزار شد؛

همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی در تالار گلستان رشت

همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی به همت شهرداری و شورای اسلامی رشت در تالار گلستان رشت برگزار شد.

همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی در تالار گلستان رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رییس شورای شهر رشت در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با تبریک روز خبرنگاران گفت: این روزها پاسداشت انسان هایی هستند که جانشان را نثار کردند تا در امنیت و ارامش زندگی کنیم.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه کارها و عملکردها مسئولان به واسطه خبرنگاران عنوان می‌شود گفت: در مجموعه شورای اسلامی شهر رشت ۵۰ برنامه خدمت آماده کردیم که یک بسته خدمت برای رسانه ها است و هدف از این بسته تعامل بیشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه می باشد.

وی با بیان اینکه باید ابتدا فرهنگ نقدپذیری را در خودمان تقویت کنیم افزود: این موضوع سبب می‌شود که تعامل و ارتباط بیشتری با رسانه داشته باشیم.

علوی همچنین ادامه داد: هدف دیگر این بسته کمک و حمایت شورای شهر رشت در برگزاری جشنواره های مطبوعات است.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه خبرنگاران مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: این قشر در همه شرایط سخت و طاقت فرسا کار می‌کنند تا عملکردها را بیان کنند.

وی گفت: بسته حمایتی خبرنگاران در حال بررسی در شورا است تا بتوانیم از برخوردهای سلیقه‌ای با اصحاب رسانه جلوگیری کنیم.

علوی همچنین اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در اطلاع رسانی به شفاف سازی کامل عملکردهای شورا برسیم.

وی در پایان افزود: از حوزه مدیریت شهری می‌خواهم که جدا از این مراسم به ۱۴ خبرنگاران نخبه و ویژه شهر رشت سفر مشهد اهدا کنند.

مدیریت شهری باید پذیرای انتقادات و پیشنهادها توسط رسانه‌ها باشد

گفتنی است؛ در ادامه سرپرست شهرداری رشت با بیان این مطلب که رسانه‌ها محرک توسعه هستند افزود: در استان گیلان جوانان تحصیل کرده فراوانی در کنار پیشکسوتان حوزه رسانه فعالیت می‌کنند و این استان به لحاظ کمیت و کیفیت رسانه در سطح کشور از شرایط خوبی برخوردار است.

علی بهارمست گفت: همیشه درباره مشکلات حوزه رسانه صحبت می شود اما متاسفانه تا کنون برنامه مدونی در راستای رفع آن مطرح نشده است.

وی افزود: رسانه جدا از اطلاع رسانی می تواند نقش موثری در ایجاد تعامل اجتماعی، رفع مشکلات و توسعه همه جانبه شهر ایفا کند.

سرپرست شهرداری رشت در پایان گفت: مدیریت شهری باید پذیرای انتقادات و پیشنهادها توسط رسانه‌ها باشد زیرا را مطالبی را که رسانه‌ها عنوان می‌کنند، مطالبات و خواسته‌های مردمی است و این بهترین فرصت برای مدیران است که از خواسته های مردم آگاهی پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی