English

با تلاش محیط بانان شهرستان رودبار؛

بچه گراز گرفتار در چاه نجات و رها سازی شد

یک بچه گراز که در یکی از مناطق رودبار به داخل یک چاه سقوط کرده بود با تلاش محیط بانان شهرستان رودبار ، صحیح و سالم از چاه به بیرون کشیده و رها سازی شد.

بچه گراز گرفتار در چاه نجات و رها سازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: دیروز یک دلسوز حیات وحش، با این اداره تماس گرفت و گرفتار شدن یک بچه گراز را در داخل یک چاه در اطراف روستای شیرکوه گزارش نمود که بلافاصله همکاران یگان حفاظت اداره عازم منطقه فوق شدند.

حسین زاده گف: بعد از تلاش محیط بانان و همکاری خوب اهالی روستای شیرکوه، موفق شدیم به وسیله طناب و ابزار زنده گیری، این بچه گراز را از چاه به بیرون بکشیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه چاه فوق خشک بود، اما به بچه گراز آسیب خاصی نرسیده بود و به محض بیرون کشیدن از چاه ، به خوبی رها سازی شد.

حسین زاده از همه اهالی روستا و ... درخواست کرد که نسبت به ایمن نمودن چاهها و سرپوشیده نمودن آن اقدام نمایند زیرا این امر علاوه بر خطراتی که برای حیات وحش منطقه به دنبال دارد ممکن است اتفاقات ناگوارتری از قبیل سقوط کودکان و ... را در پی داشته باشد.

او همچینین ضمن تقدیر از همه دلسوزان محیط زیست و حیات وحش درخواست کرد که در صورت مشاهده موارد مشابه در شهرستان رودبار، موارد را به اداره محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه