English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

دقت در انتخاب مدیران سبب توانمندسازی آموزش و پرورش می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه مصاحبه انتخاب مدیران ناحیه دو رشت گفت: این طرح در گیلان به صورت آزمایشی در نواحی یک و دو رشت برگزار می شود و دقت امروز ما در انتخاب مدیران سبب توانمندسازی آموزش و پرورش می شود.

دقت در انتخاب مدیران سبب توانمندسازی آموزش و پرورش می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای با حضور در  جلسه مصاحبه انتخاب مدیران ناحیه دو رشت گفت: این طرح در گیلان به صورت آزمایشی در نواحی یک و دو رشت برگزار می شود و دقت امروز ما در انتخاب مدیران سبب توانمندسازی آموزش و پرورش می شود.

وی با اشاره به اهمیت تولید خدمات فرهنگی در ساختار نظام آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فناوری، سرمایه انسانی و مدیریت از مولفه های توسعه در آموزش و پرورش هستند که در این میان با مدیرت صحیح قادر خواهیم بود بسیاری از نواقص را رفع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تأکید بر مدرسه محوری و تفویض اختیار از حوزه ستادی به مدرسه نقش مهمی در اعتلای نظام تعلیم و تربیت دارد.

گفتنی است  طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به صورت آزمون و مصاحبه است که بخش آزمون آن  چهارشنبه 30 خردادماه از طریق  سامانه LTMS.medu.ir برگزار شد.

 هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی نیروهای توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه