English

شهردار رشت خبر داد:

واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود به شهرداری رشت

شهردار رشت بیان کرد: پس از پیگیری های مکرر و جلسات متعدد امروز توانستیم موافقت واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود در راستای اجرای طرح رینگ ۹۰ متری میدان گیل به مسکن مهر و جاده فومن را به قیمت کارشناسی و بدون انجام تشریفات مزایده از سازمان خصوصی سازی کشور دریافت کنیم.

واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود  به شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی  اظهار کرد: پس از پیگیری های مکرر و برگزاری جلسات متعدد و پیرو خبری که از قبل اعلام داشتیم امروز توانستیم موافقت واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود در راستای اجرای طرح رینگ ۹۰ متری میدان گیل به مسکن مهر و جاده فومن را به قیمت کارشناسی و بدون انجام تشریفات مزایده از سازمان خصوصی سازی کشور دریافت کنیم.

شهردار رشت با قدردانی از استاندار محترم گیلان و تمامی افرادی که در تحقق این امر مهم نقش آفرینی داشته اند، تصریح کرد: رینگ ۹۰ متری میدان گیل به احمدگوراب، تسهیل تردد شهروندان محترم در محور حد فاصل میدان گاز به طرف لاکان، مسکن مهر و دسترسی مستقیم از مبدا ورودی شهر به مسکن مهر را فراهم خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به شهروندان در راستای تحقق سریع در مقدمات اجرای طرح رینگ ۹۰ متری افزود: اجرای این طرح به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر نقش به سزایی در هدایت ترافیک شهر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه