English

رتبه نخست گیلان در بیمه زنان خانه‌دار در کشور

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از رتبه نخست بیمه زنان خانه‌دار در کشور با ۱۲ هزار نفر بیمه‌شده در این استان خبر داد.

رتبه نخست گیلان در بیمه زنان خانه‌دار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، جمیل حق‌پرست در جریان بازدید از شعبه‌های تامین اجتماعی این شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های سازمان تامین اجتماعی گیلان اظهار کرد: شعبه‌های تامین اجتماعی در تالش، خمام، آستانه‌اشرفیه، بندر انزلی و سیاهکل ارتقا پیدا کردند.

وی به برطرف کردن بحران‌های کارگری شرکت‌های بزرگ کاشی خزر، پوشش و غیره در گیلان اشاره کرد و افزود: ماهانه بیش از ۱۲۰ هزار مراجعه‌کننده حضوری در سطح واحدهای تابعه تامین اجتماعی استان کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از رتبه نخست بیمه زنان خانه‌دار در کشور با ۱۲ هزار نفر بیمه‌شده در این استان خبر داد و بیان کرد: بیمه کارگران ساختمانی گیلان ۱۵ هزار نفر رشد داشت؛ تامین اجتماعی گیلان در مورد بیمه‌شدگان ۱۱ درصد رشد داشته و شاهد رشد ۲۴ درصدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در استان هستیم.

وی با بیان رشد ۵۳ درصدی میزان مستمری بازنشستگان در مدت سه سال گذشته اظهار داشت: تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی گیلان ۶۲ درصد رشد، بیمه شدگان راننده ۹۰ درصد و بیمه‌شدگان قالیباف ۱۰۲ درصد در استان رشد داشته است.

حق‌پرست درباره راه‌اندازی سامانه پیامکی و سایت استانی به منظور تقویت کانال‌های ارتباطی با مخاطبان توسط تامین اجتماعی گیلان گفت: ۳۴ نفر از مستمری‌بگیران در قالب طرح بصیرت علوی به کربلا اعزام شدند.

وی با بیان اعزام یش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر بازنشسته تامین اجتماعی در قالب طرح کرامت رضوی از گیلان به مشهد مقدس، ادامه داد: ۳۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان پرداخت و امکان خرید دیون کارفرمایان به صورت اقساطی فراهم شده است.

حق‌پرست از اجرای طرح بخشودگی جرائم برای کارفرمایان خوش‌حساب در سال جاری خبر داد و بیان کرد: قانون بازنشستگی با ۱۰ سال سابقه در گیلان اجرایی شد.

وی با بیان برون سپاری برخی از امور تامین اجتماعی گیلان به بخش خصوصی، تصریح کرد: تسری پرداخت تعهدات کوتاه مدت از طریق سیستم بانکی در راستای کاهش مراجعه‌کنندگان از جمله اقدام‌های سازمان مذکور در استان است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به گسترش کمیسیون‌های پزشکی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تعداد پزشکان معتمد به منظور معاینه‌های بدو استخدام بیمه‌شدگان در شهرستان‌ها افزایش پیدا کرده است.

حق‌پرست با اشاره به فراهم کردن امکان تقسیط حق بیمه دوران سربازی برای بیمه شدگان، خاطرنشان کرد: صدور دفترچه‌های درمانی متمرکز در شعبه‌های سراسر کشور با هدف روان‌سازی و تسهیل کار در راستای رشد دامنه تعهدات و خدمات تامین اجتماعی انجام شده است.

وی به تشکیل پرونده‌های الکترونیکی در شعبه‌های تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح نام‌نویسی متمرکز و اجرای طرح پرداخت متمرکز مستمری‌ها از دیگر خدمات سازمان مذکور در استان است، کارگزاری رسمی شعبه سه رشت و بیست و هفتمین شعبه تامین اجتماعی استان در هفته تامین اجتماعی گشایش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه