English

شهردار به مشکلات زیست محیطی شهر رشت توجه زیادی ندارد

رئییس شورا گفت: متاسفانه شهردار به مشکلات زیست محیطی شهر رشت توجه زیادی ندارد، در صورتی که مشکل رودخانه های رشت با سلامت شهروندان در ارتباط است

شهردار به مشکلات زیست محیطی شهر رشت توجه زیادی ندارد

محمد علی رفیعی در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت، در مورد ساماندهی رودخانه های رشت اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های شورای چهارم از ابتدا ساماندهی وضعیت رودخانه های رشت بود و در همین زمینه کارگروهی هم تشکیل گردید.

رفیعی افزود: برای طرح های مطالعاتی در این زمینه تلاش شد، ولی در کمال تاسف مشاهده می شود، شهردار به برنامه های شورا و بودجه هایی که تصویب شده، اهمیتی نمی دهد و اولویت های وی مواردی غیر از پروژه های تصویب شده در بودجه است.

رئییس شورا گفت: متاسفانه شهردار به مشکلات زیست محیطی شهر رشت توجه زیادی ندارد، در صورتی که مشکل رودخانه های رشت با سلامت شهروندان در ارتباط است و وقتی اعضای شورا با پروژه های خاص دکتر ثابت قدم، که بدون تصویب بودجه و اخذ مجوز قانونی از شورا آغاز بکار کرده، مخالفت می کنند؛ شهردار اعضای شورای مخالف خود را ضد توسعه خطاب می کند.

رفیعی ادامه داد: ما در رشت از مواهب طبیعی خود غافل هستیم. وقتی سلامت شهروندان و محیط زیست با آلودگی این رودخانه ها در خطر است، می باید پروژه های شهرداری اولویت بندی شود.

رفیعی تاکید کرد: شعار انتخاباتی همه اعضای محترم شورای سوم، ساماندهی رودخانه ها بود ولی بعد از۳ سال هنوز نتوانستیم اقدام اساسی در این زمینه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه