English

توجه ویژه علوم پزشکی گیلان به توزیع عادلانه نیروی متخصص در استان

فرماندار فومن گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید نسبت به توزیع عادلانه نیروی متخصص درمانی در استان توجه ویژه داشته باشد.

میرشمس مومن زاده در گفت و گو با خبرنگار موج در فومن، با اشاره به کمبود نیروی متخصص درحوزه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید نسبت به توزیع عادلانه نیروی متخصص درمانی در استان توجه ویژه داشته باشد.

فرماندار فومن به ضرورت انتقال مناسب مسائل و مشکلات به مسوولان ارشد حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: مسوولان شبکه سلامت شهرستان برای حل مناسب مشکلات موجود باید اطلاعات جامع و کافی را از این مسائل جمع آوری کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای انتقال به وزارتخانه قرار دهند.

مومن زاده با بیان اینکه باید حداقل ها در حوزه سلامت برای مردم شهرستان فراهم شود، تأکید کرد: برای رفع نگرانی های مردم در حوزه بهداشت و درمان تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ادام داد: مسوولان شبکه بهداشت در ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم شهرستان توجه ویژه داشته باشند تا مردم در دریافت خدمات بهداشتی و درمانی با مشکل مواجه نشوند.

مومن زاده با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در شبکه درمان شهرستان فومن تصریح کرد: یکی از وظایف مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان توزیع عادلانه نیروی انسانی متخصص در سراسر استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه