English

غلامرضا بیکی اعلام کرد:

عملیات نمک پاشی و شن پاشی در جاده کوهستانی توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود صورت گرفت و تردد برقرار است

غلامرضا بیکی خبر از بارش خفیف برف در جاده کوهستانی درازنو در شهرستان کردکوی داد .

عملیات نمک پاشی و شن پاشی در جاده کوهستانی توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود صورت گرفت و تردد برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، غلامرضا بیکی روز چهارشنبه اظهار داشت: در جاده کوهستانی توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود شب گذشته حدود 20 سانتی متر برف بارید که با تلاش راهداران و انجام عملیات نمک پاشی و شن پاشی، تردد برقرار است. 

وی به بارش خفیف برف در جاده کوهستانی درازنو در شهرستان کردکوی هم اشاره کرد و گفت: گروه راهداری در این جاده مستقر و آماده ارائه خدمت است.

وی افزود: هوای مناطق کوهستانی به ویژه خوش ییلاق در مسیر آزادشهر - شاهرود، چهار باغ در مسیر گرگان - شاهرود، درازنو در کردکوی مه آلود است و رانندگان باید در این جاده ها ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، خودرو و لباس گرم و روشن کردن چراغ خودرو، با احتیاط تردد کنند. 

بیکی اضافه کرد: تلفن گویای شبانه روزی 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه ها است. 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در زمستان امسال برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 69 کیلومتر از 55 گردنه برفگیر استان، شن و نمک مورد نیاز را در 13 راهدارخانه انباشته کرده و با 24 گروه راهداری، 341 نیرو و 163 خودرو سبک و سنگین در آماده باش است. 

براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی گلستان برای امروز چهارشنبه ابری، گاهی همراه با بارندگی، در نواحی کوهستانی بارش برف، وزش باد شدید و مه آلود است .

هوای گلستان فردا پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد شدید، مه صبحگاهی، بارش پراکنده از اواخر وقت است.

جمعه هم در مناطق دشت گلستان باران و در مناطق کوهستانی برف می بارد.

اکنون هوای مرکز گلستان همراه با مه رقیق، دمای آن 11 درجه سلسیوس و سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر