English

قیمت تور دبی و آنتالیا در پاییز ۹۸

فصل پاییز همیشه یکی از بهترین زمان‌ ها برای سفر مسافران ایرانی بوده است، چرا که قیمت تورهای مسیرهای مختلف، در پائین‌ترین سطح خود در سال قرار داشته است.

قیمت تور دبی و آنتالیا در پاییز 98

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت تورهای مختلف در پاییز 98، کمی متفاوت از سال‌های قبل شده است، بالا بودن قیمت تورها در تابستان، تغییرات قیمت دلار در سال ۹۷ و به تبع آن، افزایش چند برابری قیمت تورها و همچنین قرار گرفتن تعطیلات زیاد در آن، همه از عواملی‌ست که باعث شده، عده‌ی بسیاری برای سفر در این زمان اقدام کنند بنابراین قیمت تورها، چندان هم مثل سال‌های قبل کاهش نیافته اما اگر کمی هوشمندی داشته باشید، می‌توانید مسیری را برگزینید که چنین شرایطی را نداشته باشد. آژانس مقتدرسیر به عنوان برگزارکننده تورهای خارجی و داخلی در ایران، تلاش می‌کند تا شما را با مسیرهایی که قیمت‌های مناسبی را در پاییز ۹۸ دارند، آشنا کند. امیدواریم که این راهنما، کمکی برای سفر آتی شما باشد و بهترین و زیباترین لحظات را در سفر، در کنار همراهان خود داشته باشید.

تور دبی؛ هوای متعادل، قیمت حداقلی

تور دبی در سال‌های اخیر، دیگر آن استقبال عجیب دهه قبل را ندارد. برای این امر می‌توان دو دلیل را متصور بود، اول آن که اکثر ایرانیان در طی سالیان اخیر، از این مسیر دیدن کرده‌اند و دوم این که قیمت تور دبی و مهم‌تر از آن، هزینه‌های سفر به دبی، به نسبت دیگر کشورهای همسایه کمی بالاتر است و طبیعتاً با افزایش نرخ ارز، این مسأله نمود بیشتری می‌یابد و افراد بیشتری، پیش از سفر خود، نسبت به محاسبه‌ی این هزینه‌ها اقدام می‌کنند.

اما پاییز یکی از فصولی‌ست که می‌توان تور ارزان دبی را در آن یافت. در درجه‌ی اول میزان مسافرت‌ها به این شهر کاهش می‌یابد و مسیر هم به صورتی‌ست که صرفاً برای مناسبات تجاری و بازرگانی خود به آن سفر می‌کنند، بنابراین قیمت بلیت دبی با کاهش مواجه می‌شود. در مقصد هم، با این که دمای هوا کمی کاهش یافته اما هنوز فصل پررونق این شهر، یعنی حوالی کریسمس نرسیده و می‌توان هتل‌هایی با قیمت مناسب یافت که همین امر سبب می‌شود که قیمت تور دبی کاهش خود را داشته باشد.

بسیاری مسیرهای محبوب ایرانیان، نظیر استانبول، مالزی، تایلند و حتی گرجستان در پاییز امسال شاهد قیمت‌هایی هم‌سطح تابستان بوده‌اند اما دبی، یکی از آن مسیرهایی‌ست که از این مسأله مستثنا بوده است. البته ممکن است در تاریخ‌های خاصی که مصادف با شرایط مختلف، اعم از تعطیلات طولانی، نمایشگاه‌های بین‌المللی و غیره بوده است، قیمت‌ها بالاتر باشد اما در ایام عادی چنین نیست.


اگر قصد سفری به صرفه در پاییز امسال را دارید، پیشنهاد ما برای شما سفر به شهر دبی است، همین حالا به سایت آژانس مقتدرسیر بروید، لیست تورهای دبی ما را به دقت ببینید، پرواز مورد علاقه و هتل‌تان را برگزینید و در صورت نیاز، با مشاوران سفر ما هم مشورت کنید و با خرید تور دبی لحظاتی ناب را برای خود و همراهان‌تان بسازید.

تور آنتالیا؛ هوای سرد، امکانات فراوان

در میان کشورهای مختلف، بدون هیچ شکی ترکیه بیشترین مسافران ایرانی را به خود اختصاص داده است. نزدیک بودن این کشور، عدم نیاز به دریافت ویزا، قیمت‌های پایین تورها، هزینه‌های اندک در مقصد و مهم‌تر از همه، تنوع مسیرهای گردشگری این کشور، عامل استقبال ایرانیان از تور ترکیه بوده است.

اما آنتالیا همیشه در یک رقابت تنگاتنگ با استانبول برای سفر ایرانیان بوده است. اگر چه اکثر افراد، با سلیقه‌های مختلف، سفر به استانبول را پسندیده‌اند، ممکن است سفر به آنتالیا، برای برخی افراد جذاب باشد اما همین هم میزان سفرها به این شهر را به شکل خیره‌کنندهای نگهداشته است. یکی از دلایل مهمی که آنتالیا برای ایرانیان جذاب بوده است، هزینه‌های بسیار اندکی‌ست که در مقصد باید خرج کنند، چرا که هتل‌های این مقصد، علاوه بر صبحانه، وعده‌های غذایی دیگر نظیر ناهار و شام و حتی در برخی مواقع میان‌وعده‌ها را هم ارائه می‌کند و طبیعتاً این بخش از هزینه‌های سفر، به شدت کاهش می‌یابد. در کنار این، هتل‌ها امکانات تفریحی کامل و مفصلی دارند که می‌تواند عمده‌ی زمان مسافران را به خود اختصاص دهد، نیازی نیست مسافر هزینه‌ی حمل و نقل یا ورودی به مکان‌هایی را نیز بدهد، پس نهایتاً هزینه‌ای که مسافران در این شهر متحمل می‌شوند، شاید در مقابل دیگر شهرها قابل قیاس نباشد.

قیمت تور آنتالیا در پاییز امسال اگر چه به ارزانی سال‌های گذشته نیست اما چندان هم گران و غیر قابل تحمل نیست. از آن‌جا که دمای هوا در این مقصد کاهش می‌یابد و عملاً استفاده از امکانات روباز هتل‌ها ممکن نیست، میزان سفرها به این شهر کاهش می‌یابد و طبیعتاً قیمت هتل‌ها و بلیت‌ها کاهش چشم‌گیر دارند و نهایتاً قیمت تورها نیز به شدت کم می‌شوند. اما برای سفر در پاییز به این شهر، باید کمی دقت کرد وگر نه ممکن است همان میزان هزینه‌ی کم هم، برای مسافران گران تمام شود.  از آن‌جا که دمای هوا سرمای محسوسی دارد، مسافران حتماً باید هتلی که امکانات سرپوشیده‌ی مناسبی نظیر حمام ترکی، استخر و سونای سرپوشیده داشته باشند را، برای سفر خود برگزینند، تا بتوانند از امکانات هتل بهره‌مند شوند. پس در این قسمت زمان زیادی بگذارید و انتخاب خود را با دقت و وسواس انجام دهید.

قیمت تور 1

اگر آنتالیا را برای مقصد بعدی خود در پاییز  امسال انتخاب کرده‌اید، بهتر است از راهنمایی مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر بهره بگیرید، تا هتلی با امکانات مناسب، که در این فصل سفری لذت‌بخش را برای شما فراهم کند، به شما معرفی کنند، تا بیشترین لذت را از تور آنتالیا در این بازه‌ی زمانی ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه