English

مدیرکل هواشناسی لرستان:

خرم آباد در سال زراعی گذشته بیشترین حجم بارندگی را داشته است

مدیرکل هواشناسی لرستان، گفت: در سال زراعی گذشته، خرم آباد شاهد بیشترین حجم از بارش ها بوده است.

خرم آباد در سال زراعی گذشته بیشترین حجم بارندگی را داشته است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، بهروز مرادپور گفت: در سال زراعی گذشته شهرستان خرم‎آباد، با یک هزار و 162 میلیمتر بارندگی روبرو بودیم که این حجم از بارش ها باعث شد تا بیشترین بارندگی در مرکز استان لرستان ثبت شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، افزود: بیشترین بارش نقطه ای در مناطقی از جنوب خرم آباد و الیگودرز به بیش از یک هزار و 700 میلیمتر رسید و ایستگاه شول آباد در این زمان با میزان بارش یک هزار میلیمتر بیشترین بارندگی را در بین ایستگاه های سینوپتیک استان به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: از نظر دما، زمستان گذشته ایستگاه ازنا با دمای 18 درجه زیر صفر و تابستان امسال، پلدختر با دمای 47.3 درجه بالای صفر به ترتیب کمترین و بیشترین دما را ثبت کردند.

مرادپور افزود: در تابستان امسال نیز دما و بارش‌های بالای نرمالی به ثبت رسیده تا آنجا که شهرستان الیگودرز در مجموع 6.8 میلیمتر بارش داشت.

سلسله، سردترین نقطه لرستان در تابستان امسال بود

مدیرکل هواشناسی لرستان، تصریح کرد: در تابستان سال 98، شهرستان سلسله با کمینه دمای بالای 5.8 درجه، سردترین نقطه لرستان بود.

بهروز مرداپور گفت: در این سال زراعی در مرکز استان، بارش 999 میلیمتر، کمینه 4.4 درجه زیر صفر  و  بیشینه 44.7 درجه بالای صفر ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی