English

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور:

برخی افراد در صدد سوء استفاده از واژه مقدس محیط بان هستند!/بازوی اجرایی سازمان محیط زیست محیط بانان هستند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با تصریح بر این نکته که باید شجاعت و توانمندی محیط‌بانان خوب به جامعه معرفی شود، هشدار داد: برخی افراد در صدد سوء استفاده از واژه مقدس محیط بان هستند.

برخی افراد در صدد سوء استفاده از واژه مقدس محیط بان هستند!/بازوی اجرایی سازمان محیط زیست محیط بانان هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج،  سرهنگ جمشید محبت خانی عصر چهارشنبه در نشست سالانه با مدیران محیط زیست استان‌های ساحلی کشور که در جزیره خارک برگزار شد اظهار داشت: اولویت اول سازمان حفاظت محیط زیست کشور، محیط بانان هستند.

وی با  تصریح بر این نکته که باید شجاعت و توانمندی محیط‌بانان خوب به جامعه معرفی شود، گفت: برخی افراد در صدد سوء استفاده از واژه مقدس محیط بان هستند که ما باید با برنامه ریزی از این موضوع جلوگیری کنیم.

محبت خانی با بیان ینکه  اولویت اول معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ، محیط بانان است افزود: تا بحال در این زمینه وضعیت رو به ارتقایی را شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به موضوعات مهم در حوزه محیط زیست دریایی، اضافه کرد: محیط بان ضابط خاص قضایی در محیط زیست است و اینکه محیط بانان تخصصی دریایی آموزش دیده را داشته باشیم، مد نظر است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور بیان کرد: پاسگاه دریایی محیط زیست می‌تواند مسائل دریایی را دنبال کنند و پرونده‌هایی را تشکیل دهند و باید بررسی کنیم که وقتی این پاسگاه‌های مصوب غیر دایر را نداریم، چه جرایمی در حال اتفاق افتادن است به محیط زیست دریایی لطمه می‌زند و کسی متولی آن نیست.

وی از ارائه آموزش به تعدادی از محیط بانان با موضوع حفاظت از تالاب‌ها، ادامه داد: باید در حوزه دریایی نیز آموزش‌هایی را به محیط بانان جدید و یا محیط‌بانان موجود ارائه کنیم. بازوی اجرایی سازمان محیط زیست محیط بانان هستند.

محبت خانی با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌ها باید متناسب با قشر مورد آموزش باشد، خاطرنشان کرد: باید محیط‌بانان به جامعه معرفی شوند و مردم شناخت کافی از وظایف و مسئولیت‌های محیط بانان داشته باشند.

وی بر تقویت سازمان و استفاده از لباس محیط بانی در برنامه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: به خوبی به این موضوع پرداخته نشده است و باید شجاعت و توانمندی محیط‌بانان به خوبی معرفی شوند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور با اشاره به دستاوردهای فعالیت‌های محیط بانان در سطح کشور، تاکید کرد: برخی افراد در صدد سوء استفاده از واژه مقدس محیط بان هستند که ما باید با برنامه ریزی از این موضوع جلوگیری کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه