English

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب:

فرقی بین اقوام در جمهوری اسلامی نداریم

ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی گفت: انقلاب اسلامی ایران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دارد و جمهوریت یعنی خط کشی و فرقی بین اقوام نداریم و قومیت‌های مختلف برای کشور فرصت هستند.

فرقی بین اقوام در جمهوری اسلامی نداریم
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، ماموستا عبدالسلام کریمی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت کیش با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، گفت: جمهوریت یعنی همه اقوام و همه باید کنار هم باشند و هیچ قوم، مذهب و جنسیتی نباید به حاشیه رانده شود.

وی گفت:در جمهوری اسلامی ایران مردم ولی نعمت و مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید بر اساس قانون اساسی به وظایف عمل شود.

ماموستا عبدالسلام کریمی اسلامیت را شامل همه مسلمان‌ها دانست و افزود: در اسلامیت بحث یک فرقه، جریان و یا شیعه و سنی نیست بلکه همه پیرو یک دین، پرچم، قانون و قرآن هستیم و در این کشور نباید کسی را ناامید کرد که اگر چنین باشد مصداق نهی از منکر است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی، ۲۲ بهمن را ناموس نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ۲۲ بهمن نماد افتخار کشور است.

ماموستا عبدالسلام کریمی، گفت: پس از فتنه‌هایی که پارسال توطئه گران علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند همچنان شاهد بودیم مردم در ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و پرشور‌تر از سال‌های قبل فتنه‌ها را خنثی کردند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را یادآور شد و گفت: مردم از اول انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند و یازدهم اسفند هم حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه