English

شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان؛

اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای و اعتراف آنان به بیش از 30 فقره سرقت خبر داد.

اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، سرهنگ "علی اصغر جمالی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان  و مالخران،  کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی بررسی تخصصی سرقت از مشاعات ساختمان های مسکونی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه، مشخص شد که سارقان اقلامی چون دوچرخه، پمپ آب، کپسول گاز و لوازم کولر گازی را که بدون رعایت اصول ایمنی در مشاعات واحدهای مسکونی قرار گرفته است سرقت و به فروش می رساندند.

سرهنگ جمالی تأکید کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تکمیل تحقیقات تخصصی، 4نفر اعضای این باند با هماهنگی و حمایت مرجع قضائی دستگیر شدند.

رئیس پلیس کیش گفت: نوع مبلمان شهری جزیره، بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مکرر پلیس و عدم استفاده از وسایل ایمنی مناسب در پیشگیری از سرقت، مهم ترین زمینه بسترساز وقوع این گونه جرایم است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از تمامی شهروندان درخواست کرد که در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه