English

امام جمعه کیش:

انتقام از رژیم صهیونیستی در چند جبهه رقم خواهد خورد

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز گفت: صهیونیست‌ها از جبهه سوریه، لبنان، عراق و یمن ضربه خوردند و به زودی این رژیم غاصب سرنگون خواهد شد.

انتقام از رژیم صهیونیستی در چند جبهه رقم خواهد خورد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت سید رضی موسوی از سرداران محور مقاومت در سوریه به دست رژیم صهیونیستی، گفت: شهادت حق این سردار اسلام بود، اما رژیم صهیونیستی منتظر انتقام محور مقاومت باشد.

امام جمعه کیش، گفت: این سردار شهید، سی سال در خدمت نظام و محور مقاومت بود و حقارت امروز رژیم صهیونیستی نتیجه تلاش و مجاهدت ایشان و همرزمانشان بود.

وی افزود: دشمنان بدانند با شهادت سرداران ما هیچ خللی در اهداف محور مقاومت ایجاد نمی‌شود و رژیم صهیونیستی هم تاوان خواهد داد.

امام جمعه کیش افزود: صهیونیست‌ها از جبهه سوریه، لبنان، عراق و یمن ضربه خوردند و به زودی این رژیم غاصب سرنگون خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از برگزاری مراسم ویژه‌ای در کیش خبر داد و گفت: سردار شهید سلیمانی یک مکتب و یک تفکر بود و علاوه بر شناخت باید به آن عمل کرد.

امام جمعه کیش افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه آماده شهادت بود، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشت و به فکر خدمت به مردم مظلوم بود.

وی با تشریح نگاه راهبردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: قدرت امروز محور مقاومت، مرهون تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و افزایش رهروانش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را، از پای در خواهند آورد.

امام جمعه کیش با گرامیداشت نهم دی، گفت: مردم در این روز، با بصیرت توانستند فتنه و آشوب و ضربه به نظام را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز تاکید کرد: همانطور که مردم نهم دی پای انقلاب ایستادند، در صحنه‌های دیگر همچون انتخابات هم حضور گسترده خواهند داشت.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت آیت اله محمدتقی مصباح یزدی، گفت: ایشان در اعتلای علوم اجتماعی و سیاسی موثر و همواره ولایت مدار بود.

امام جمعه کیش به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) هم اشاره کرد و با تبریک روز زن گفت: حضرت زهرا (س) سرور بانوان عالم از ابتدای خلقت تا قیامت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز افزود: دختر نبی مکرم اسلام عابد، ولایتمدار و بهترین الگو است.

امام جمعه کیش از همسر فرعون و حضرت مریم (س) به عنوان بانوان برتر و از همسران پیامبران نوح و لوت به عنوان نمونه بد یاد کرد.

وی افزود: نقش بانوان در خانواده بسیار مهم است و می‌توانند جامعه را اصلاح کنند و دشمنان هم به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به جایگاه زن و خانواده هستند.

امام جمعه کیش وجود شهدا و انسان‌های مفید و فداکار در کشور را حاصل تربیت مادران صبور و فهیمی دانست که الگوی آنان حضرت فاطمه زهرا و ام البنین سلام الله علیهما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه