English

راه اندازی نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور در جزیره کیش

نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور عصر پنجشنبه با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسوولان استانی و کشوری در جزیره کیش راه اندازی شد.

راه اندازی نخستین سالن دادگاه علنی برخط دائم کشور در جزیره کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در مراسم راه اندازی این مرکز گفت: با افزایش پنج تا هفت درصدی پرونده‌های رسیده با مشکلات جدی در حوزه نیروی انسانی، اعتبارات، پایین بودن حقوق و سختی کار همکاران روبرو هستیم.

ابراهیم شاهرخیان افزود: در دوره جدید قوه قضاییه و در چارچوب سند تحول قوه، مهم‌ترین برنامه ریزی برای برون رفت از مشکلات با هدف کاهش پرونده‌ها، هوشمندسازی، افزایش اعتبارات، افزایش نیروی انسانی و تامین اماکن و فضاهای جدید انجام شده است.

وی هوشمندسازی روند رسیدگی به دعاوی را عاملی برای سرعت بخشیدن، دقت و صرفه جویی در وقت و منابع مالی دانست و ادامه داد: در طول برنامه هفتم به انجام ماموریت‌ها از طریق سامانه‌ها و کاهش نقش عامل انسانی در انجام و ارائه خدمات مثل سامانه ثنا تاکید شده است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، اجرا و استفاده گسترده از فناوری‌های نوین مثل هوش مصنوعی را از دیگر برنامه‌های قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی برشمرد.

شاهرخیان اضافه کرد: بخش قابل توجهی از ساختمان‌های مورد نیاز قوه قضاییه در کشور امانی یا استیجاری است که سعی داریم با ایجاد زیرساخت های لازم ساختمان های مورد نیاز قوه قضاییه را تأمین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه