English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

بدهی‌های دولت به بخش خصوصی پرداخت می‌شود

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان از پرداخت مطالبات و بدهی‌های قطعی دولت به بخش خصوصی از طریق تهاتر و صدور اوراق تسویه خزانه در استان خبر داد.

بدهی‌های دولت به بخش خصوصی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ابراهیم کشاورز در نشست بررسی موانع و تسهیل روند اجرایی تهاتر مطالبات و بدهی‌های قطعی دولت با بخش خصوصی اظهار کرد: در بودجه سال 96 کل کشور برای دولت مجوز صدور 50 هزار میلیارد ریال اوراق تسویه خزانه صادر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بند "و" تبصره 5 قانون بودجه سال 96، امکان پرداخت مطالبات و بدهی‌های قطعی دولت به بخش خصوصی از طریق تهاتر و صدور اوراق تسویه خزانه وجود دارد و این امر راهگشای برخی مشکلات بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه براساس آمار خزانه معین استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 با تهاتر مبلغ 10 میلیارد ریال از مطالبات و بدهی‌های دولت به بخش خصوصی، مقام سوم را در کشور کسب کرده است، افزود: با توجه به اهمیت اجرای این قانون در پرداخت و تسویه بخشی از مطالبات و بدهی‌های بخش خصوصی، لازم است دستگاه‌های متولی نهایت همکاری و تعامل را در این زمینه داشته باشند.

کشاورز گفت: بدون شک اجرای این قانون در استان موجب استفاده از ظرفیت و مزایای اوراق تسویه خزانه در راستای رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان اداره کل مالیاتی در استان نسبت به تعیین میزان مطالبات و بدهی‌های پیمانکاران، ثبت آن در سامانه سادا و انجام دیگر اقدامات نرم‌افزاری اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر