English

امام جمعه قلعه رئیسی:

خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست / علت تهمت به آیت‌الله لاریجانی ایستادگی در فتنه ۸۸ بود / بی‌توجهی مسوولان به چاروسا

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست، تطهیر سران فتنه قبل از توبه و پشیمانی و عذرخواهی از ملت و رهبر و مجازات اعمال ننگینشان خیانت به راه امام، انقلاب و شهدا است.

خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست / علت تهمت به آیت‌الله لاریجانی ایستادگی در فتنه 88 بود / بی‌توجهی مسوولان به چاروسا

به گزارش خبرگزاری موج از قلعه‌رئیسی، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: در طول تاریخ هر امتی هر گروهی  که نسبت به موضع ولی حق بی توجهی کرد جزء بلاء، گرفتاری، خسارت و زحمت چیزی عائد آن گروه و ملت نشد این سنت الهی است در قضیه برجام به خطوط قرمز نایب امام زمان(عج)، حجت و ولی خدا در زمان توجه نشد لذا برای کشور و ملت ما خسارت، گرفتاری و زحمت ایجاد کردیم امیدوارم عده ای بیدار شوند و از فرجام برجام و مذاکره با آمریکا که جز عهدشکنی چیزی نبود عبرت بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: حالا که داعش در عراق و سوریه شکست خورده آمریکا به دنبال تقویت داعش در افغانستان و به دنبال جایگزینی داعش به جای طالبان است.

صلواتی به تخریب چهره‌های انقلابی اشاره و تاکید کرد: این روزها شاهد تخریب چهره‌های انقلابی نظام در رسانه‌های بیگانه هستیم مثلا ریاست محترم قوه قضائیه مورد انواع هجمه‌ها و تخریب‌ها و تهمت‌ها قرار می‌گیرد این خط همیشگی جریان کفر، نفاق، ابوسفیان ها و معاویه ها و این شجره ملعونه است علت این همه هجمه و تهمت به آیت‌الله لاریجانی این است که در سال 88 در کنار ولی زمان ایستاد و امروز دارند از ایشان بخاطر آن مجاهدتها انتقام می‌گیرند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: این همه خیانت، جنایت و ظلم را سران فتنه بوجود آوردند که اعمال زشت و ننگین سران فتنه یک کتاب قطور است و سران فتنه اعتبارشان را از امام و بیت امام گرفتند اما انقلاب و نظام امام را تا لبه پرتگاه پیش بردند آب به آسیب دشمن ریختند در مقابل قانون و ملت و رهبر ناجوانمردانه ایستادگی کردند، سران فتنه در هر کشوری بودند، فوراً گردن آنها را می‌زدند اما از رافت نظام و رهبر و ملت برخوردار شدند.

وی گفت: خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست، تطهیر سران فتنه قبل از توبه و پشیمانی و عذرخواهی از ملت و رهبر و مجازات اعمال ننگینشان خیانت به راه امام، انقلاب و شهدا است و همگان بدانند فتنه‌گران اگر با آب زمزم هم غسل کنند تا توبه و عذر خواهی و مجازات نشوند  پاک نمی‌شوند و هر کس به دنبال تطهیر فتنه گران است مجرم است و در گناه سران فتنه شریک است و در خط امام و انقلاب و ولایت نیست.

صلواتی اضافه کرد: اظهار ارادت به سران فتنه منکر هست و در تعارض با خط ولایت است و هرکس امروز مدعی خط ولایت و مسیر حسین زمان و تفکر انقلابی است بداند لازمه اصلی ولایی بودن و همراهی با حسین زمان برائت از سران فتنه است و فتنه خط قرمز نظام است مسئولان امنیتی با کسانیکه در اداره‌ها، مدارس، سایت‌ها و کانال ها  از فتنه گران قبح زدایی می‌کنند و چهره خیانتکار و جنایتکار سران فتنه را تطهیر می کنند برخورد کند.

امام جمعه قلعه رئیسی به روز روستا و عشایر اشاره و بیان کرد: بخش چاروسا بیش از 100 روستا با امکانات حداقلی مثل برق، آب لوله کشی و مدرسه دارد و در این سال‌ها به طور کلی خالی از سکنه شدند و امکاناتی که بود از بین رفته است و بسیاری از روستاها هم از امکاناتی هم چون جاده مناسب، آنتن دهی تلفن، شبکه تلویزیونی، امکانات آموزشی محروم هستند.

وی ادامه داد: در این منطقه باغات الگن، المور، آبله خشک شدند و امروز مهاجرت، عدم توجه به مشکلات کشاورزان، راه ارتباطی نامناسب، بیکاری و نبود شغل و مکان مناسب برای ورزش کردن جوانان از مصیبت‌های روستائیان چاروسا است و همین بی‌توجهی بعضی از مسوولان در ارائه خدمت به روستائیان باعث افزایش بی رویه مهاجرت از منطقه چاروسا شده و در این سه سال اخیر آمار مهاجرت از چاروسا افزایش یافته است و این یک فاجعه بود که عده ای با ناکارآمدیشان رقم زدند.

صلواتی افزود: ارتقاء بخش چاروسا به شهرستانی، ایجاد دانشگاه در چاروسا، ایجاد امکانات رفاهی و زیرساختی، ایجاد زمینه برای کسب و کار، ارائه تسهیلات به روستائیان، تصریح در گازرسانی و انتخاب مدیرانی انقلابی و دلسوز ولایتمدار و متخصص می تواند مهاجرت از چاروسا را کاهش دهد و باعث شود که عده ای که از منطقه مهاجرت کردند به چاروسا برگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر