English

امید «سیامند رحمان» برای کسب مدال طلای پارالمپیک

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان گفت: «سیامند رحمان» امید فراوانی برای کسب مدال طلای پارالمپیک ریو دارد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ احمد دلجوان عصر امروز در جمع خبرنگاران که در هتل آریای ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در مسابقات پارالمپیک امسال، ۶ ورزشکار تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان شرکت کرده که یکی از آنها هم‌‌اکنون در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و آنها برای حضور وی در مسابقات تصمیم می‌گیرند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان با ابراز خرسندی از وضعیت جسمانی سیامند رحمان گفت: هم‌اکنون امید فراوانی برای رکوردزنی بالای ۳۰۰ کیلوگرم وی در پارالمپیک وجود دارد.

در ادامه، قهرمان جهان و پارالمپیک وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان با اشاره به اینکه از سه سال گذشته در اردوهای سخت و نفس‌گیر به سر می‌برد بیان کرد: امیدوارم در مسابقات پارالمپیک به نتایج مهمی برسم.

سیامند رحمان تصریح کرد: رشته وزنه‌برداری رشته‌ای بسیار سختی است و اگر در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی نشوم مدال طلا را کسب خواهم کرد.

در ادامه سرپرست تیم ملی جانبازان و معلولان کشورمان افزود: پنج اردو برای آمادگی در مسابقات ریو برگزار شده و خوشبختانه پیشرفت برنامه‌ها از روند مناسبی برخوردار است.

ملاحسینی با اشاره به میزبانی ارومیه از تیم ملی وزنه‌برداری معلولان و جانبازان گفت: خوشبختانه امکانات ارومیه نیز مناسب بوده و شاهد میزبانی مناسب و میهمان‌نوازی اداره کل ورزش و جوانان استان بوده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه