English

صعودعلی هاشمی به رده چهارم جهان به لطف دوپینگ چهار وزنه بردار

وزنه بردار دسته ۹۴کیلوگرم ایران با قطعی شدن دوپینگ سه وزنه بردار دیگر به رده چهارم جهان صعود کرد.

صعودعلی هاشمی به رده چهارم جهان به لطف دوپینگ چهار وزنه بردار

به گزارش خبرگزاری موج؛ فدراسیون جهانی در ادامه محرومیت وزنه برداران دوپینگی مسابقات جهانی ۲۰۱۵، نام دو وزنه بردار از قزاقستان، دو وزنه بردار از کره شمالی و یک وزنه بردار از بلاروس را جزو دوپینگی ها قرار داد. این وزنه برداران که اکثرشان در مسابقات جهانی مدال گرفته بودند، اکنون نامشان از لیست نتایج ۲۰۱۵ خارج و به فهرست دوپینگی ها اضافه شد. با توجه به اینکه در دسته ۹۴ کیلوگرم ابتدا نام الکسی کسوف روس از لیست نتایج خارج شد و اکنون نیز سه وزنه بردار دیگر در این وزن تستشان مثبت شده است، علی هاشمی ملی پوش ایران با چهار پله تغییر جایگاه در رده چهارم جهان قرار گرفت. پیش از این میزان محرومیت هفت وزنه بردار دیگر که تستشان در جهانی آمریکا مثبت شده بود، اعلام شد. اسامی نفراتی که دوپینگی بودن آنها قطعی شده است:(عناوین مربوط به مسابقات جهانی ۲۰۱۵است.)

کره شمالی - کیم اون گوک نایب قهرمان جهان در دسته ۶۲کیلوگرم، محرومیت تا سال ۲۰۱۹ - کیم کوانگ سانگ نایب قهرمان جهان در دسته ۷۷کیلوگرم، محرومیت تا سال ۲۰۱۹ قزاقستان - الماس یوتیشف نایب قهرمان جهان در دسته ۹۴کیلوگرم، محرومیت تا سال ۲۰۱۹ - ژاسولان کدیر بایف دارنده برنز جهان در دسته ۹۴کیلوگرم، محرومیت تا سال ۲۰۲۳

بلاروس - الکساندر ونسکیل نفر چهارم جهان در دسته ۹۴ کیلوگرم، محرومیت تا سال ۲۰۱۹ مدال طلا ی جهان در دسته ۹۴ کیلوگرم نیز به وازدیم استرالتسو از بلاروس رسید. ادوارد زیلنسکی(قهرمان المپیک لندن) نایب قهرمان شد. مدال برنز نیز به دیمیترو چوماک از اکراین رسید. علی هاشمی نیز در رده چهارم قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه