English

دو آزاد کار در تورنمنت کشتی آزاد ارمنستان شکست خوردند

آزادکاران اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های تورنمنت کشتی آزاد ارمنستان مقابل رقبای خود شکست خوردند.

دو آزاد کار در تورنمنت کشتی آزاد ارمنستان شکست خوردند

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان نخستین روز از رقابت‌های تورنمنت کشتی آزاد جام استفان سرکسیان در ارمنستان ۴ آزادکار ایران به روی تشک رفتند که نتایج آن به ترتیب زیر است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند رضا عطری در دور نخست به مصاف گئورگی قنبریان از ارمنستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی به پیروزی رسید. اطری در دور دوم نیز مقابل حریف اوکراینی با نتیجه ۹ بر ۶ پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل حریف ارمنی ۸ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید احمد محمدی در دور نخست با آرتور باغداساریان از ارمنستان مصاف کرد و در پایان با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری دست یافت. محمدی در ادامه مقابل حریفی از کشور میزبان شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر باز ماند.

میثم نصیری دیگر آزادکار ایران در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست به مصاف ایوان فیلیپف از روسیه رفت و با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حریف گرجستانی خود گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیر محمدی در دور نخست به مصاف لستر اینریگوئز از گواتمالا رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت. محمدی در ادامه مقابل حریفی از کشور میزبانی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی یافت. در این وزن ۱۲ کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه