English

وزیر جهاد کشاورزی از افزایش صادرات لبنیات و آبزیان خبر داد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صادرات محصولات کشاورزی بویژه در زمینه لبنیات و آبزیان در چند سال اخیر اتفاقات خوبی افتاده است که باید تلاش شود این روند ادامه پیدا کند.

وزیر جهاد کشاورزی از افزایش صادرات لبنیات و آبزیان خبر داد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود حجتی در مراسم معارفه و تودیع رییس سازمان دامپزشکی کشور که در محل سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به بهبود تراز غذایی کشور و رشد خوبی که در صادرات محصولات کشاورزی بویژه در زمینه لبنیات و آبزیان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است، گفت:بدون تردید بخش قابل توجهی از این توفیق مرهون تلاش همکاران در سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

وی افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود،حداکثر بهره وری را برای رشد و توسعه سازمان داشته باشیم.

 حجتی خاطرنشان ساخت:باید با اتخاذ روش ها و سازوکارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که مراجعه مخاطبان به سازمان ها به حداقل ممکن رسیده و کارها توسط مردم و بدون نیاز به سازوکارهای غیر ضروری اداری انجام پذیرد.

در این مراسم، علیرضا رفیعی پور رییس جدید سازمان دامپزشکی کشور اظهار امیدواری کرد که بتواند با حمایت وزارتخانه و همراهی همکارانش در سازمان دامپزشکی تحولی را در این حوزه ایجاد کند.

در این مراسم، مهدی خلج رییس سابق سازمان دامپزشکی کشور نیز گزارشی از دستاوردهای این سازمان در چهار سال اخیر ارائه کرد.

شایان ذکراست،وزیر جهاد کشاورزی در راستای سیاست جوانگرایی دولت دوازدهم و با توجه به سوابق اجرایی،طی حکمی دکتر علیرضا رفیعی پور را به سمت رییس سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

رفیعی پور متولد سال 1350 در شهرستان زاوه (تربت حیدریه) و دانش آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است و فعالیت خود را از رده های کارشناسی و مدیریت در شبکه های دامپزشکی مناطق مرزی سیستان و بلوچستان در شهرستان های زابل،ایرانشهر و چابهار آغاز و پیش از انتصاب به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مسئولیت اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی را عهده دار بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی در حکمی جداگانه،خلج را نیز به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه