English

احمد اسکندری نسب:

توسعه ظرفیت های دانایی و توانایی، مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تلاش در جهت ارتقای شایستگی های دانش آموزان و توسعه ظرفیت های دانایی و توانایی آن ها مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

توسعه ظرفیت های دانایی و توانایی، مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری و برگزیدگان المپیادها و مسابقات مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان که با حضور تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان برتر به صورت نمادین برگزار شد، گفت :موفقیت شما زمانی بیشترین اثرگذاری را دارد که در عرصه خدمت گذاری هم بیشترین تاثیر را داشته باشید و بتوانید انسانی مفید و فردی محبوب برای جامعه خود باشید.

وی با بیان این که مهمترین لذت و شیرینی این موفقیت، امروز از آن شما دانش آموزان است که دانشجو شدید، گفت:  همه شما فردا چرخ های مملکت را می چرخانید و در واقع گردانندگان اصلی کشور شمایید، با توجه به علایقی که داشتید درس خواندید و ما امروز شاهد پیروزی و سربلندی تان هستیم.

اسکندری نسب افزود: آن چه به نظام، اقتدار می دهد نیروی انسانی توانمند، دلسوز، آموزش دیده، خلاق، برنامه ریز و تصمیم ساز است، انسان هر جا که قرار می گیرد و به هر شغلی که دست پیدا می کند، اگر از عملکردش رضایت داشته باشد می تواند اثرگذار باشد و این مرحله از عزت را برای خود حفظ کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانگفت: موفقیت شما زمانی بیشترین اثرگذاری را دارد که در عرصه خدمت گذاری هم بیشترین تاثیر را داشته باشید و بتوانید انسانی مفید و فردی محبوب برای جامعه خود باشید.

اسکندری نسب با بیان این که نگاه ما استوار بر مدرسه محوری است، گفت: ضمن این که باید از کنکورزدگی پرهیز کنیم و بدانیم که همه موفقیت ها از راه دانشگاه ها نمی گذرد، باید تلاش کنیم خروجی مدارس، دانش آموزانی  وفادار به کشور و متعهد به وطن و پویا باشند.

وی با بیان این که تربیت تمام ساحتی همواره دغدغه نظام تعلیم و تربیت بوده، گفت: در شرایط کرونایی معلمان نشان دادند که لحظه ای کم کاری نکردند، مدیران مدارس مدارس را نبستند و به جامعه القا کردند در هیچ شرایطی مدرسه تعطیل شدنی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک به دانش آموزان و دانشجویان موفق و خانواده آن ها ابراز امیدواری کرد در سال های آینده همه آن ها در رده های بالای مدیریتی و اجتماعی کشور بتوانند موثر باشند.

بر پایه این گزارش، در کنکور سراسری سال 99، در آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان 131 نفر قبولی در رشته پزشکی و کسب 127 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری محقق شده که از این تعداد 114  نفر حائز رتبه سه رقمی، 12  نفر رتبه حائز رتبه دو رقمی و یک نفر حائز رتبه یک رقمی شده اند و آیین تجلیل از آن ها با حضور مدیرکل و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به صورت نمادین و با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان، در سالن اجتماعات کانون پیشکسوتان فرهنگی کرمان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر