English

استاندار کرمانشاه در مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» :

راه رئیس جمهور شهید را با تلاش مضاعف برای خدمت به مردم ادامه می‌دهیم

استاندار کرمانشاه در بزرگداشت «شهدای خدمت» در مسجد جامع شهر مرزی و کردنشین پاوه، رئیس جمهور شهید محور عدالت و صداقت در خدمت رسانی وصف کرد و گفت: مسئولان با خدمت صادقانه به مردم راه و یاد ایشان را ادامه دهند.

راه رئیس جمهور شهید را با تلاش مضاعف برای خدمت به مردم ادامه می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، محمدطیب صحرایی در بزرگداشت «شهدای خدمت» در مسجد جامع شهر مرزی و کردنشین پاوه با بیان اینکه عزت و عظمت شهید به واسطه راه و هدفی است که انتخاب کرده است، افزود: شهید عزیز خدمت حجت الاسلام دکتر رئیسی و همراهانشان همانطور که تمام عالم نظاره گر بودند در راه خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی با یادآوری خاطرات خوب رییس جمهور فقید در استان کرمانشاه و شهرستان پاوه گفت: همه حاضران در این مجلس جز ارادت به یک هدف والا و یک عمر خدمت صادقانه موضوع دیگری دلیل بر حضورشان نیست و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چرا چون اگر یاد و راه شهدا زنده باشد راه سعادت و توحید و خداجویی و خدمت به بندگان خدا زنده است.

او تاکید کرد که راه نورانی شهدای خدمت توسط فرزندان برومند ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش با بیان اینکه شهادت یک مساله اتفاقی نیست بلکه در طول یک مسیر انتخاب شده از جانب خداوند متعال لطف و مرحمت می شود، گفت: شهید آیت الله رئیسی در انتهای مبارک یک مسیر خدمت و تلاش دهها ساله به مدال افتخار شهادت رسیند خوشا به حالشان و ان شالله در جوار رحمت الهی خواهند بود.

صحرایی اضافه کرد: گرامیداشت یاد شهید لازم است اما کافی نیست و شهدا بیش از اینکه گرامیداشت و تکریم بخواهند، همراه می طلبند.

او ادامه داد: هر کس که شهید عزیز حجت الاسلام رئیسی را دوست دارد و راه او را قبول دارد و این راه عزت و کرامت جامعه اسلامی را دیده و شناخته باید در این مسیر بیش از قبل و بهتر از قبل و با امید و انگیزه مضاعف حرکت کند.

استاندار کرمانشاه از رئیس جمهور شهید به عنوان مسئولی دست پاک، خدوم و صادق یاد کرد و گفت: سبک مدیریتی و اخلاقی ایشان برای همه ما مسوولان یک الگو است و باید آن را ادامه دهیم.

صحرایی به سخنان حجت الاسلام رئیسی در جمع استانداران و هیات دولت در ۲ هفته قبل اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی در آن جلسه گفتند که «کاری که درست و منطق صحیحی دارد و به نفع مردم است بدون ملاحظه انتخابات و رقابت و نکات حاشیه ای باید بدون فوت قوت انجام شود» و «استانداران به صورتی فعالیت کنند تا ۱۰۰ سال گویا مسوول خواهند بود و به گونه ای کار کنند که گویا فردا از دنیا می روند»

وی همچنین گفت: ما مسئولان تا آخرین لحظه مسئولیت با تاسی از راه و مکتب پر افتخار شهید حجت الاسلام رئیسی با تمام قوت و جدیت تلاش می کنیم و حق نوکری این مردم شریف را به پا بداریم و لحظه ای برای خدمت دچار خلل نخواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه