English

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

باید از تمام لحظات ماه مبارک رمضان در مسیر کاهش مشکلات مردم استفاده کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان برای ارتقاء خود و حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

باید از تمام لحظات ماه مبارک رمضان در مسیر کاهش مشکلات مردم استفاده کنیم
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۱۸ اسفند کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن چند رویداد در هفته جاری، اظهار کرد: بیستم اسفند سالروز راهیان نور است، اتفاق فرهنگی مهمی که سال به سال پررونق‌تر می‌شود. 

وی به استقبال جوانان برای شرکت در این برنامه‌ها اشاره داشت و افزود: حضور در مناطق عملیاتی در سازندگی، تحول روحی و معنوی نسل جوانی که پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را ندیده اند، منشاء اثر است. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وجود مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در کرمانشاه، گفت: ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان ستاد راهیان نور، انتظار می‌رود فرهنگ راهیان نور در کرمانشاه و کشورمان در آینده رونق بیشتری پیدا کند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به آغار ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: روزه گرفتن واجب شرعی است و در امت‌های پیش از اسلام هم وجود داشته است. 

امام جمعه کرمانشاه هدف اصلی از روزه داری را تقوای الهی عنوان و تصریح کرد: روزه‌داری اراده انسان را محکم می‌کند تا از ارتکاب گناه پرهیز کند، او را بر نفس خود و وسوسه‌های شیطانی مسلط خواهد کرد. 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به فقرا و ضعفا در این ماه اعلام کرد: از لحظه لحظه این ماه باید برای ارتقاء خود و برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد و جلسات تلاوت قرآن به صورت جمعی و خانگی برگزار شود. 

نماینده ولی فقیه در بخش پایانی سخنانش به برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات در کمال امنیت، سلامت، رقابت و با مشارکت خوب مردم برگزار شد. 

وی تصریح کرد: طبق آمارها میزان مشارکت مردم در این انتخابات حدود ۴۱ درصد بود، درحالیکه دشمنان از تمام ابزارها برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای استفاده کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه