English

افزایش ۱۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از افزایش ۱۹ درصدی ارزش و رشد ۹ درصدی وزن کالاهای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه در ۱۰ ماه سپری شده ار سال جاری خبر داد.

افزایش ۱۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، علی اصغرعباس زاده اظهار کرد: در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری ۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون دلار کالا به وزن ۶ میلیون و ۷۶ هزار تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد.

ناظر گمرک ات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه افزود: این میزان صادرات کالا در ۱۰ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از لحاظ ارزش ۱۹ درصد و از حیث وزن رشدی ۹ درصدی داشته است.

عباس زاده تصریح کرد: از مجموع صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با صادرات ۸۹۳ میلیون دلار کالا به وزن ۲ میلیون و ۳۳۱ هزارتن بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است و گمرک خسروی با صادرات ۷۱۰ میلیون دلار کالا به وزن یک میلیون و ۵۴۱ هزار تن در جایگاه دوم و گمرک سومار با صادرات ۶۴۲ میلیون دلار کالا به وزن یک میلیون و ۴۰۹ هزار تن در جایگاه بعدی قرار دارد.

وی سهم گمرکات شیخ صله و شوشمی از مجموع صادرات ۱۰ ماهه استان را به ترتیب ۳۰۴ میلیون دلار به وزن ۵۴۳ هزار تن و ۳۸ میلیون دلار به وزن ۲۵۱ هزار تن عنوان کرد.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه