English

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:

دکتر کاظمی آشتیانی از چهره‌های درخشان علمی ایران در خدمات ناباروی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی است که این امر سهم بسزایی در پیشرفت علمی کشور داشته است.

دکتر کاظمی آشتیانی از چهره‌های درخشان علمی ایران در خدمات ناباروی است
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دکتر کاظمی آشتیانی از چهره‌های درخشان علمی ایران به شمار می‌رود، افزود: توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی است که این امر سهم بسزایی در پیشرفت علمی کشور داشته است.

دکتر قباد محمدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت و عملکر دکتر کاظمی آشتیانی، گفت: در فرمایشات معظم‌له از شخصیت و عملکرد زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان «الگوی جهاد علمی» یاد شده که در معرفی الگوهای موفق در بیانات ایشان جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: کار ارزنده علمی زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی که منجر به فرزندآوری زوج‌های نابارور شده، امروز پس از گذشت هجده سال از درگذشت این شخصیت برجسته علمی کشورمان دعای خیری برایش به‌دنبال داشته که صدقه جاریه برای اوست.

وی ادامه داد: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با تلاش موثر خود در زمینه تحقیقات ناباروری توانست کشورمان را در اوج قله‌های علمی جهان قرار دهد که این امر بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه پژوهشگاه رویان یک نمونه موفق از فعالیت‌های علمی و فناورانه جهاددانشگاهی است، گفت: زنده یاد کاظمی آشتیانی با تلاش‌های جهادی خود در حوزه‌های مختلفی از جمله تأسیس پژوهشگاه رویان و تحقیقات سلول‌های بنیادی و توسعه مرکز ارائه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور در واقع مصداق این حدیث از امام کاظم(ع) هستند که می‌فرمایند "خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآوردن نیازهای مردم می‌کوشند و آنان ایمنی‌یافتگان روز قیامت‌ هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه