English

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

میزان مصرف گاز ادارات کرمانشاه به شدت پایش می‌شود

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه طرح پایش دمای ادارات، سازمان ها و اماکن عمومی استان با شدت آغاز شده است.

میزان مصرف گاز ادارات کرمانشاه به شدت پایش می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر حسینی با اشاره به آغاز طرح پایش دمای ادارات، سازمان ها و اماکن عمومی در استان گفت: این طرح از اول آذر با استفاده از ۲۶ اکیپ آغاز شده و تا پایان فصل سرد سال ادامه می‌یابد.

وی افزود: این اکیپ ها به صورت مستمر از مکان های موردنظر بازرسی به عمل می‌آورند و این مکان ها را از نظر پایبندی به دمای رفاه که همان ۱۸ درجه سانتیگراد است، مورد پایش قرار می دهند.

حسینی گفت: متأسفانه برخی ساختمان‌ها بخش قابل توجهی از گاز مصرفی خود را به دلایلی همچون وسعت ساختمان‌، نداشتن عایق‌بندی استاندارد، فرسودگی سیستم‌های گرمایشی، بی‌توجهی کارکنان به صرفه جویی، باز گذاشتن درها و پنجره‌ها در طول روز و روشن ماندن سیستم‌های گرمایشی در ساعات غیرکاری هدر می دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه امسال شرکت ملی گاز به پشتوانه بخشنامه دولت قصد دارد اقدامات سختگیرانه‌ تری را در این زمینه انجام دهد، گفت: هدف از این اقدامات ملزم کردن ادارات و نهادهای دولتی و حاکمیتی به رعایت دمای رفاه یعنی ۱۸ درجه سانتیگراد است.

وی اظهار کرد: در این طرح سازمان‌ها و نهادهای دولتی موظفند بخشنامه ابلاغی را اجرا و رعایت کنند و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از شروع ساعت کار روشن و یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری خاموش کنند. همچنین در روزهای تعطیل سیستم های گرمایشی باید کاملا خاموش باشد.

حسینی افزود: به موازات طرح پایش، بهینه سازی رایگان موتورخانه ها را نیز در دست اقدام داریم تا از هدررفت انرژی در موتوخانه ها جلوگیری کنیم و مصرف گاز را کاهش دهیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه