English

آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز با حضور قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی، استاندار، مسئولان و مردم برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیر سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به‌عنوان اولین سخنران مراسم ضمن خیرمقدم به مادر شهید نوروزی، مدعوین مراسم اعم از علماء اهل تشیع و تسنن گرفته تا مردم حاضر به‌عنوان یار همیشگی سازمان تبلیغات اظهار کرد: در 4 سال مسؤولیت این‌جانب در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سعی داشتم که با هم‌گرایی و هم‌افزایی جریانات انقلابی و نیروهای مؤمن و متدین در مذاهب و فرقه‌های مختلف استان جایگاه سازمان را بیش‌ازپیش ارتقاء دهیم.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی افزود: سعی کردیم در استان با استفاده از ظرفیت مردمی و هرکسی که در خط‌مشی انقلاب حرکت می‌کند در استان نقش کُنشگری و تأثیرگذاری را داشته باشیم و در مناطقی که برخی از مسؤولین پایشان به آنجا نخورده است فعالیت‌های اجتماعی خود را گسترش بدهیم.

مدیر سابق سازمان تبلیغات استان کرمانشاه ضمن تشکر ویژه از سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه،‌ اداره اوقاف و امورخیریه استان، شهرداری کرمانشاه به‌عنوان یار همیشگی سازمان تبلیغات عنوان کرد: خیلی از عزیزان بودند که ما را درراه رسیدن به هدف سازمان در استان کمک کردند، در کنار ما ایستادند تا به این جایگاه مهم در کشور برسیم.

وی اشاره‌ای به افتخارات مختلف سازمان تبلیغات استان در عرصه‌های مختلف کشوری ملی داشت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید بلندگوی نظام و انقلاب باشد و اگر توانست صدای رسا و بدون لغزشی برای انقلاب و دین باشد موفق عمل کرده است و ما در استان سعی کردیم بر این ریل حرکت کنیم.

 

سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان فرای ساز و کار کارمندی است

در ادامه محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه کار جهادی را تکلیف مهم و اساسی سازمان تبلیغات استان دانست و گفت: تکلیف جهاد باید در همه عرصه‌های جامعه اسلامی و زندگی‌مان ساری و جاری باشد و خوش به حال کسی که در زندگی از نفحات خوش انجام این تکلیف بهره‌مند شد و درک کرد.

وی افزود: یکی از تأثیرگذارترین وجه جهاد و انجام تکلیف که سازمان تبلیغات باید به آن عنایت ویژه داشته باشد، توجه به فریضه و جهاد فوری قطعی یعنی جهاد تبیین است.

استاندار کرمانشاه گفت: جامعه به سه دسته تفکر تقسیم می‌شوند، خواص جبهه حق، خواص جبهه باطل و یک عده افراد که از این دو گروه تأثیر می‌گیرند و دو گروه اول دائم در تلاش هستند که تأثیرگذاری خود را بر روی این دسته سوم بیشتر باشد.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را یک سازمان فرای یک سازمان کارمندی دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید در عرصه جهاد تبیین بتواند با آغوش باز خود برای مجموعه‌های مردمی و انقلابی فضای نقش‌آفرینی را ایجاد کند.

صحرایی افزود: ما سعی می‌کنیم از توان و ظرفیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف احمدی در استان استفاده کرده و ان‌شاءالله همین طراوت و شادابی را در عرصه‌های دیگر به کار برند و همچنین آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزایی در مسیر رشد و بالندگی این سازمان داریم.

 

جهاد تبیین اصلی‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات است

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین را غایت نزول و انزال قرآن کریم، دارای پیچیدگی خاص و خطیرترین وظیفه آخرالزمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد و گفت: آمریکا از سال 1970 با در دستور کار قرار دادن جنگ هیبریدی(ترکیبی) سعی کرد در ابعاد مختلفی بر همه جای دنیا تأثیر بگذارید.

وی راه مقابله با جنگ شناختی را جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یک جهاد فوری، قطعی، صریح است که هر قشر و مذهبی به‌تناسب بهره‌ای که از حقیقت برده است باید انجام بدهد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به حضور چشم‌گیر افراد و اقشار در سالن برگزاری مراسم سنگرسپاری ابراز داشت: امام خمینی(ره) بر لزوم سازمان تبلیغات اسلامی تأکید داشتند و باید این سازمان با استفاده از ظرفیت مساجد، هیئات مذهبی، بانوان مؤثر و افراد نقش‌آفرین نقش اساسی خود را ایفا کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد چقامیرزایی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی ابراز داشت: ان‌شاءالله بتواند مطیعاً لأمرالله تمام توان خود را برای اعتلای وظایف سازمان تبلیغات اسلامی انجام دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه