English

جلال فتاحی رئیس هیئت جودو کرمانشاه شد

با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، جلال فتاحی توانست با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت هیات جودو استان کرمانشاه را برای مدت چهار سال در اختیار بگیرد.

جلال فتاحی رئیس هیئت جودو کرمانشاه شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان کرمانشاه با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سالن اجتماعات شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.

در این مجمع تنها جلال فتاحی به عنوان نامزد این انتخابات حضور داشت که پس از رای گیری، توانست با کسب ۱۶ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات جودو استان کرمانشاه انتخاب شود.

اعضای مجمع انتخاباتی هیئت جودوی کرمانشاه با اکثریت آراء به راحیل مرادی به عنوان نایب رئیس، ابوالحسن کاظم زاده خزانه دار و ایوب رستمی، حسین امیری و رسول احمدی به عنوان عضو هیات رئیسه هیات رای دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جلسه با بیان اینکه استان کرمانشاه از استعدادهای بسیار خوبی در رشته جودو برخوردار است گفت: با وجود ظرفیت های خوب این رشته جا دارد برای توسعه بیشتر این رشته اقدامات و فعالیت های بیشتری انجام شود.

منوچهر حاتمی افزود: برای شکوفایی رشته جودو باید همه را پای کار آورد و از همفکری تمام صاحب نظران این رشته حتی مخالفان و منتقدان آن هم نهایت استفاده را کرد.

وی از رییس جدید هیئت جودو استان کرمانشاه نیز خواست تا با جدی گرفتن بحث استعدادیابی و توجه به سنین پایه در هر دو بخش آقایان و بانوان از همه ظرفیت ها برای فعال ساختن این رشته و معرفی قهرمانان بیشتری به ورزش کشور تلاش خود را انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه