English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شدند

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه طی آبان ماه سال جاری ۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش در کرمانشاه اوقیف شده‌اند.

۳۲۷ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شدند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

،  سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح برخورد با خودروهای متخلف از جمله خودروهایی که فاقد پلاک بوده و یا پلاک مخدوش داشته و یا ارقام آن دستکاری شده، افزود: در این طرح که از ابتدای آبان آغاز شده همچنین با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد کنند و یا با حرکات نمایشی باعث اخلال در نظم ترافیکی شوند و نیز خودروهایی که در وضعیت فنی و ظاهری آنها نظیر ارتفاع آنها تغییر ایجاد شود، برخورد قانونی صورت می گیرد.

حاجیان با بیان اینکه پلاک خودرو هویت آن محسوب می شود، تصریح کرد: برابر قانون، تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر ممنوع بوده و در صورت مشاهده حتما توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین دستکاری در ارقام پلاک و استفاده از پلاک غیر را برابر ماده ۷۲۰ قانون مزاجات اسلامی جرم دانست و گفت: قانونگذار از شش ماه تا یک سال حبس برای افراد متخلف مجازات تعیین کرده است.

وی افزود: در این طرحی که از ابتدای آبان آغاز شده ۳۲۷ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند و ۱۶ نفر نیز به دلیل دستکاری در ارقام پلاک به دستگاه قضایی معرفی شدند.

حاجیان گفت: طی تعامل با دستگاه قضایی، خودروهای فاقد پلاک به مدت یک ماه به صورت سیستمی و فیزیکی توقیف خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه