English

قتل اعضای خانواده هرسیتی یه دست پدر معتاد

پدر معتاد در شهرستان هرسین پس از استعمال مواد مخدر چهار عضو خانواده و دوستش را با شلیک گلوله به قتل رساند.

قتل اعضای خانواده هرسیتی یه دست پدر معتاد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه در رابطه با پرونده قتل در هرسین اظهار کرد: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن پنج نفر شهروند هرسینی با استفاده از سلاح گرم موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرتیپ دوم مهدی حاجیان افزود: برابر اطلاعات و تحقیقات اولیه مشخص شد پدر یک خانواده هرسینی چهار عضو خانواده و دوستش را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

وی اضافه کرد: نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های تخصصی از نیروی انتظامی هرسین به کمک پلیس‌ آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه پیگیری موضوع و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: پلیس با استفاده از تمام امکانات فنی، اطلاعاتی و تخصصی و نیز پیگیری مستمر کارآگاهان و بهره مندی از همکاری فنی دستگاه‌ امنیتی موفق شد در کمتر از ۲۴ ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی را در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی کند.

وی اظهار کرد: ظهر امروز و در پی یک عملیات منسجم پلیسی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت به همراه هفت عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه بیان کرد: متهم صریحا به ارتکاب قتل چهار نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود اعتراف کرد و جزییات انگیزه جنایت در دست بررسی و رسیدگی است.

حاجیان توضیحات بیشتر در این زمینه را به روشن شدن بیشتر ابعاد قتل و علت العلل آن موکول کرد.

در همین پیوند یک مسوول آگاه محلی به خبرنگار ایرنا گفت: اگرچه قاتل به علت اختلافات مالی مرتکب قتل دوستش شده است اما مصرف زیاد مواد مخدر و تعادل نداشتن بر رفتار در ارتکاب جنایت موثر بوده است.

وی افزود: متهم دوستش را در زیرزمین منزل شخصی و هنگام غیبت اعضای خانواده‌اش که برای خرید در بیرون از خانه به سر می بردند، با شلیک گلوله به قتل رساند.

وی اضافه کرد: ساعتی بعد از قتل، دختر ۲۰ ساله و بزرگ خانواده با ورود به خانه و دیدن صحنه قتل علت را جویا می‌شود که متاسفانه پدر به سبب مصرف شدید مواد مخدر و بی تعادلی فرزندش را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و به قتل می رساند.

وی با بیان اینکه دیگر دختر خانواده نیز پس از خرید به همراه برادرش وارد منزل می‌شوند که پدر هر ۲ آنها را به قتل می رساند، گفت: مادر خانواده با شنیدن صدای گلوله وارد منزل شده که با همسر مسلحش مواجه می‌شود و او نیز پیش از هر اقدام و واکنشی به قتل می‌رسد.

وی اضافه کرد: قاتل پس از این جنایت خونین ابتدا در منزل یکی از دوستانش مخفی و سپس با خرید مواد مخدر به منزل دیگر دوستش در یکی از روستاهای اطراف هرسین رفته ولی نیروهای اطلاعات و انتظامی ساعت ۱۵ امروز /چهارشنبه/ در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه