English

طی مراسمی با حضور مسئولان اقتصادی؛

سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس رسما وارد بازار بورس کشور شد

طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه، عرضه عمومی سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس( بیواتانول کرمانشاه) در بازار سرمایه برگزار شد.

سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس رسما وارد بازار بورس کشور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عبدالوحید محمدی در مراسم رسمی عرضه عمومی سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای تامین مالی پروژه بیواتانول کرمانشاه از طریق بازار بورس اظهار کرد: طی برنامه ریزی‌های انجام‌‌شده در سال گذشته برای نخستین‌بار در کشور در همایش تامین مالی مصوب شد که تامین مالی تعدادی از پروژه‌های استان از جمله پروژه بیواتانول از بازار سرمایه صورت پذیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه این اقدام گامی مهم در مردمی کردن اقتصاد به شمار می‌رود ، ادامه داد: پروژه بیواتانول کرمانشاه اولین پروژه سهامی عام کشور است که برای تامین مالی وارد بازار سرمایه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه هشتم مهرماه سال جاری پذیره‌نویسی سهام شرکت پروژه بیواتانول کرمانشاه در بورس اوراق بهادار تهران آغاز خواهد شد.

محمدی با تاکید بر اینکه امسال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ فقط حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به حوزه‌های صنعت، گردشگری، درمان و ...اختصاص یافته است، افزود: این درحالی است که برای پروژه بیواتانول در فاز نخست هزار میلیارد تومان تامین مالی از طریق بازار سرمایه برآورد شده است. 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه، پروژه بیواتانول کرمانشاه را  بزرگ‌ترین و نخستین زیست پالایشگاه کشور معرفی و تاکید کرد: در حال حاضر   ۹۵ درصد پیشرفت پروژه اجرایی شده و طی برآوردی که صورت گرفته با عملیاتی شدن این پروژه، اشتغال خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه