English

رئیس دانشگاه رازی :

سهم بسیج اساتید در معرفی امثال شهید چمران ها به نسل جوان بسیار تعیین کننده است

رئیس دانشگاه رازی با تاکید بر لزوم شناساندن سیره شهدا به نسل جوان و دانشجو گفت: متاسفانه در گرامیداشت و پاسداشت شهدای شاخص کوتاهی کرده‌ایم.

سهم بسیج اساتید در معرفی امثال شهید چمران ها به نسل جوان بسیار تعیین کننده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه امروز ۲۹ خرداد ماه در نشست خبری  گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید با تاکید بر اینکه در گرامیداشت شهدای شاخص کشور کوتاهی کرده‌ایم، اظهار داشت: باید امثال شهید چمران را به نسل جوان معرفی کنیم، تا جوانانمان راه گم نکنند.

وی تصریح کرد: دلیل عمده جولان شبکه های معاند بر افکار و هیجانات جوانان کشور کوتاهی و کم کاری در شناساندن روش و منش امثال شهید چمران و شهید صیاد و شهید همت و ... است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به معرفی شهید چمران و سیره اخلاقی و علمی ایشان پرداخت و گفت: شهید چمران علم و دانش و اخلاق را توام با هم دارا بود و در کنار اینکه نخبه علمی بود، به دلیل برخورداری از ایمان قوی هیچگاه گرفتار غرور و تکبر نشد، لذا یک اسوه حسنه به طور ویژه برای اساتید و دانشجویان محسوب می گردد. 

وی تصریح کرد: شهید چمران نقش مهمی در ایجاد روحیه همدلی و صمیمیت بین ارتش و سپاه داشت و همراهی امروز این دو نهاد ریشه در مجاهدت‌های ایشان دارد.

نشست خبری همایش شهید چمران

۳۱ خردادماه همایش گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود

در ادامه نامدار یوسفوند رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز  از شهید چمران به عنوان یک اسوه، الگو و معیار برای اساتید یاد کرد و افزود: اساتید باید تلاش کنند تا در مسیر شهید چمران و امثال او گام بردارند.

یوسفوند در خصوص برگزاری همایش گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه رازی کرمانشاه همزمان با سراسر کشور نیز گفت: این همایش روز ۳۱ خرداد همزمان با سالروز شهادت شهید چمران و روز بشیج اساتید در سالن فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این همایش به صورت ویدئوکنفرانسی و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

یوسفوند با دعوت از تمامی اساتید دانشگاه های استان برای حضور در این مراسم، گفت: برای حضور ۱۶۰۰ نفر از اساتید دانشگاه های کرمانشاه در این مراسم برنامه ریزی کرده‌ایم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه همه اساتید دانشگاه های استان بسیجی هستند، گفت: بیش از ۵۰ درصد اساتید رسما عضو بسیج هستند و پرونده بسیجی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه