English

نرخ تاکسی ۳۶ درصد و اتوبوس ۲۳ درصد در کرمانشاه افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر بطور میانگین نرخ کرایه تاکسی 36 درصد و نرخ کرایه اتوبوس 23 درصد افزایش یافته است.

نرخ تاکسی ۳۶ درصد و اتوبوس ۲۳ درصد در کرمانشاه افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از افزایش ۳۶ درصدی نرخ کرایه تاکسی و 23 درصدی کرایه اتوبوس در کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی اظهار کرد: نرخ های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی از امروز ( 17 فروردین) اعمال می شود.

وی با بیان اینکه رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند، گفت: با هرگونه تخلف و افزایش دریافت کرایه برخورد می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با قدردانی از همکاری رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در خودداری از افزایش خودسرانه نرخ کرایه پیش از اعلام رسمی آن، از شهروندان خواست هرگونه تخلف در این زمینه را از طریق تماس با سامانه گویای 133 گزارش دهند.

وی افزود: شش گشت خودرویی هم در سطح شهر فعال بوده و با تخلفات در  زمینه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برخورد می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه