English

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه:

استفاده از فناوری اطلاعات زیرساخت ارائه خدمت است

مجید یزدان پناه در جلسه کمیته امنیت فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه، استفاده از فناوری اطلاعات را به‌عنوان زیرساخت ارائه خدمت، امری ضروری دانست.

استفاده از فناوری اطلاعات زیرساخت ارائه خدمت است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه، در جلسه کمیته امنیت فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش، استفاده از فناوری اطلاعات را به‌عنوان زیرساخت ارائه خدمت، امری ضروری دانست و افزود: در دنیای مدرن امروزی، باید از تکنولوژی‌های نوین بهره گرفت تا بتوان بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

وی استفاده از سیستم‌های الکترونیک در ارائه خدمات به آموزش‌وپرورش را با دارا بودن بیشترین منابع انسانی و بستر شبکه‌های کامپیوتری با مزیت سرعت و دقت، به‌عنوان یک راهکار توسعه‌ی خدمات، مغتنم شمرد.

این مقام مسئول آموزش‌وپرورش در کنار استفاده از بستر شبکه‌های ارتباطی و خدمات الکترونیکی، رعایت راهکارها و الزامات امنیتی را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: ما باید نهایت تلاش خود را در مورد امنیت سامانه‌ها و سرویس‌های ارائه خدمت داشته باشیم و با توجه به وضعیت موجود، استانداردسازی مرکز داده استان را به‌عنوان یکی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش استان معرفی کنیم.

یزدان پناه، با ﺗﺄکید بر استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات، خواستار توجه بیشتر به خدمات الکترونیکی شد و گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و حرکت در این مسیر، لازم است با رعایت نکات ایمنی و امنیتی، سرعت امور محوله را از این طریق افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه